//

Presenteren via de Ipad

Presenteren via de Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag op het promotiefilmpje van de iPad 2 dat je met een hdmi connector de iPad met je flatscreen tv kan verbinden en op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-03-11, 22:22
eugje eugje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 80
Standaard Presenteren via de Ipad

Ik zag op het promotiefilmpje van de iPad 2 dat je met een hdmi connector de iPad met je flatscreen tv kan verbinden en op deze manier ook kan presenteren. Is dit ook mogelijk voor de IPad 1?

Ik vroeg mij ook af of het mogelijk is presentaties te streamen naar een beamer of een groot lcd schérm?

Tevens vraag ik me af of er een mogelijkheid is jou iPad scherm te delen met een andere persoon. Bijvoorbeeld net als in Netmeeting. Bijvoorbeeld ik presenteer iets op mijn iPad scherm en jij ziet het op jou iPad scherm.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-03-11, 23:43
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eugje Bekijk bericht
Ik zag op het promotiefilmpje van de iPad 2 dat je met een hdmi connector de iPad met je flatscreen tv kan verbinden en op deze manier ook kan presenteren. Is dit ook mogelijk voor de IPad 1?

Ik vroeg mij ook af of het mogelijk is presentaties te streamen naar een beamer of een groot lcd schérm?

Tevens vraag ik me af of er een mogelijkheid is jou iPad scherm te delen met een andere persoon. Bijvoorbeeld net als in Netmeeting. Bijvoorbeeld ik presenteer iets op mijn iPad scherm en jij ziet het op jou iPad scherm.
Ja, dat kan met HDMI-adapter van 'ShowMyStuff' en met microprojector SHOWWX+laser Pico Projector van Digigadgets.
Allebei getest, fijne apparaten!
Succes!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's presenteren op iPad HarryK Muziek, foto & video 2 27-03-11 00:18
Presenteren met Keynote voor de iPad nop iPad algemeen 1 04-10-10 11:27
App gezocht: iphone op de PC presenteren peslag iPhone Apps 3 07-04-09 15:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.