TIP: live Ziggo streams kijken op iPad! -UP-TO-DATE- discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Zunne Je hebt dan de verkeerde app. De app die je nodig hebt staat niet meer in de store sinds enkele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Wat vind je van de site? |
|||
Leuk, wel handig. | 28 | 31,82% | |
Super, ziet er hartstikke mooi uit en is handig! | 48 | 54,55% | |
Wat een rotzooi! | 8 | 9,09% | |
Gaat wel, maar beter. (laat tips achter in de reacties) | 4 | 4,55% | |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je hebt een jailbreak, en ik ook Google.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat wordt dan wachten voor je of vraag of een vriend die app nog ergens op zijn pc/ mac heet rondzwerven en laat het hem installeren.
|
|
||||
|
||||
Eerder bericht van mij:
"Als een vriend van je de app heeft moet je de app kopiëren naar je Mac/pc vanaf zijn mac/pc en jouw iTunes machtigen met zijn account. Of toch jailbreaken."--- Dit wordt dan even wachten. Zoals Arjan ook al zei. Laatst gewijzigd door MauroDG; 01-05-11 om 19:00. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor alle info.
Greetz, Woody |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Azul
Met de Azul player lukt het ook.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zie de start van dit draadje. Als azul op je iPad 2 staat en je opent een stream via deze site dan start hij hem automatisch in azul. Let wel, er zijn sites die claimen dat er meer zenders zijn om te streamen, maar er zijn er niet zoveel.
|
|
|||
|
|||
Ik ben sinds vandaag in het bezit van een ipad 2 en heb op aanraden van dit topic azule erop gezet maar zodra ik de links open speelt hij niets af :S
Hij gaat automatisch naar de Azule player maar geen stream. Heb wel degelijk een alles in een abbo van ziggo. Enig idee? |
|
||||
|
||||
Vanmiddag werkte hij nog prima bij mij, nu start hij de stream bij mij ook niet meer. Storing ofzo...?
|
|
|||
|
|||
Super! Heb al meerdere apps geprobeerd, maar deze doet het eindelijk!
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect met deze app! Bedankt voor de tip.
|
|
|||
|
|||
Hij doet het bij mijn nu idd ook!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Als streams het niet doen kan dit inderdaad een storing bij Ziggo zijn. Dit is meestal na een tijdje opgelost.
|
|
|||
|
|||
De link van Discovery channel werkt bij mij niet ?
Ps is er ook een mogelijkheid om RTL te bekijken? |
|
||||
|
||||
|
Labels |
ipad, live, streamen, televisie, ziggo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: Ziggo live streams bekijken | Jschoorl | iPad algemeen | 41 | 22-03-11 01:09 |
Video: live tv kijken | johanneslol1 | Muziek, foto & video | 2 | 01-12-10 20:56 |
WK live kijken op iPad? | Carlo_1983 | iPad algemeen | 40 | 04-07-10 21:01 |
Video: Voetbal live kijken op iphone? | ricklahaye | Muziek, foto & video | 1 | 01-07-10 02:42 |
|
|