FaceTime vraagje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om van een iPad 2 naar een iPhone 4 te facetimen en hoe doe je dat?? Mij lukt het niet Thanks...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FaceTime vraagje
Is het mogelijk om van een iPad 2 naar een iPhone 4 te facetimen en hoe doe je dat??
Mij lukt het niet Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja is mogelijk, via Emailadres
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna voeg je op jeipad2 jouw tel nr toe aan je FaceTime en het werkt perfect. |
|
|||
|
|||
Owke het is gelukt.... Thanks
|
|
||||
|
||||
Nog meer mensen hier met het facetime freeze probleem?
Gaat weer lekker hier.. Bleeding probleem, pixel die vastzat en nu weer mn facetime die telkens blijft hangen. Ik heb liever dat Appple een maandje later met de iPad komt ipv een half miljoen stuks per dag produceert en kneusjes aflevert :-(
|
|||
|
|||
Van mijn iphone 4 naar mijn iPad 2 (Wi-Fi only) lukt het nog steeds niet. Ik heb op beide apparaten wel dezelfde email adres. Zou het daar aan liggen soms?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
nu heeft de ipad 2 firmware 4.3.1. en de iphone nog 4.3. maar dat zou toch niet uit hoeven maken? |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het nu perfect Ipad2 Fw 4.3.1 en iphone JB op 4.2.1
Dus heeft de Fw er niet echt iets mee te maken... |
|
|||
|
|||
Ik heb fw 4.3 op iPad2 en problemen. Ik ga vanavond naar 4.3.1 en dan nog eens proberen. Denk persoonlijk dat het wel aan de software ligt..
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het facetime inmiddels op 4.3. Bij mij deed facetime had niet, omdat ik zowel de iphone 4 als mijn iPad 2 zelfde email adres had ingevoerd. Ik heb nou een andere email adres ingevoerd op mijn iPad 2 en het werkt perfect dus.
|
|
|||
|
|||
Ik ben in het bezit van een iPad2 met versie 4.3.2.
Wat ik ook probeer, ik krijg geen verbinding tussen FT op mijn iPad2 en FT op mijn iPhone4 of iMac. Van de iMac naar de iPhone4 en omgekeerd lukt het wel..... Rare is dat, als ik een verbinding wil maken vanuit FT op de iPad2, er wel gebeld wordt (dus iPad2 - iPhone4 / iPad - iMac) maar er alleen "verbinding maken" blijft staan echter er wordt geen verbinding gemaakt..... Als ik vanuit de iMac of iPhone4 een verbinding wil maken met FT op de iPad2 krijg ik zelfs helemaal geen "uitnodiging" binnen op de iPad2..... Ik heb reeds een ander emailadres gemaakt voor op de iPad2, dus daar kan het niet aan liggen. Ik zit trouwens wel op dezelfde Wi-Fi-verbinding, maar dat zal toch geen probleem zijn? Als ik FT gebruik tussen de iPhone4 en de iMac zit ik namelijk ook op dezelfde internetverbinding. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Heb al diverse sites bezocht maar nergens een oplossing/antwoord op mijn vraag gevonden
Laatst gewijzigd door Chicco68; 09-05-11 om 23:48. |
|
|||
|
|||
Niemand een idee wat het probleem kan zijn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime | controleur | iPhone Apps | 2 | 04-03-11 15:10 |
FACETIME | iphoneEd | Overige providers Nederland | 18 | 10-11-10 00:20 |
Facetime vraagje | dani14 | iPhone algemeen | 4 | 23-10-10 17:15 |
FaceTime | pancu007 | iPhone algemeen | 0 | 12-09-10 23:43 |
|
|