Beperkingen wachtwoord kwijt

Beperkingen wachtwoord kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Neen helaas, Ik heb nog even met een andere iPad geprobeerd een beperking in te stellen en vervolgens uit de file de code te halen, ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 6 December 2011, 16:57
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Neen helaas,

Ik heb nog even met een andere iPad geprobeerd een beperking in te stellen en vervolgens uit de file de code te halen, maar dat lukt ook niet

Werkt ook met iOs 5.0.

Misschien is mn iTunes te nieuw of moet ik het op een Mac proberen in plaats van een windows PC.

Ik heb op mn telefoon ook via iFile dat bestand geopend, dan wordt het meer html-achtige structuur. Ook dan kan ik de juiste code helaas niet vinden.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

Oud 6 December 2011, 18:55
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Jammer.

Bekijk deze video op YouTube:

Recover iPhone Restrictions Passcode Without Jailbreak - YouTube

Laatst gewijzigd door Beech43; 6 December 2011 om 19:09.
Oud 7 December 2011, 12:00
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Het lijkt erop dat Apple de manier van opslaan van die code aangepast heeft.

De Tag SBParentalControlsPin staat er bij mij niet in...

Ook niet bij de test iPad met een "bekende" code.

Nu moeten we verder zoeken naar het bestand waar ie wel staat....
Oud 16 October 2012, 00:12
» iPod touch 8GB [FW: 6.0]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Unhappy mij lukt het ook niet de code te vinden.

bplist00

!#$%/0### # $ ##_sentmail-sound-identifier_SBDisplayIDsWithBadgingDisabled_SBLanguageRestartForSetup_sms-sound-identifier_SBSearchResultOrderingVSignal_SBRecentDisplays_SBBacklightLevel2_SBLastAddressBoo kCountTime_SBLastSystemVersion_SBLanguageRestart_SBParentalControlsBlockedXringtone_SBSearch ResultsDisabledDomains_SBLanguageRestartWhileLocked_calendaralert-sound-identifier_SBInBuddyForActivationChange_SBSoftwareUpdateOSVersion_reminderalert-sound-identifier_ SBParentalControlsFailedAttempts_'SBParentalControlsMCContentRestrictions_senttweet-sound-identifier_newmail-sound-identifier_voicemail-sound-identifier_SBWi-FiDontAskShown\CachedVCCapsVSystem_SBParentalControlsEnabled[lock-unlock_SBDidShowReorderText_SBDeviceLockBlockedV<none>"_com.artm.bubblebirds2_texttone:Tri-tone&'()*+,-.]DOMAIN_PERSON_DOMAIN_APPLICATION\DOMAIN_MUSIC^DOMAIN_PODCAST\DOMAIN_VIDEO_DOMAIN_AUDIOBOOK[DOMAIN_NOTE^DOMAIN_MESSAGE\DOMAIN_EVENTYComposite]123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[\]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~_com.freshplanet.games.WaM_com.optimesoftware.Sudoku_com.apple.AppStore_com.apple.Preferences_com.spotify.client_ com.Halfbrick.Fruit]com.imdb.imdb_com.apple.mobilesafari_com.ximad.bubblebirdshd_com.artm.bubblebirds2_com.apple .videos_com.clickgamer.AngryBirds_+com.mass-creation.crystal.of.atlantis.store_*com.plhsoftware.angrybirdssecretsexposedfp_"com.spookyhousestu dios.doodletrain_com.outfit7.talkingtom_com.apple.youtube_nl.elements.mijnkpn_com.facebook.F acebook_com.ns.reisplannerxtra_nl.xwits.9292pro_nl.Schiphol.SchipholAirport_com.kpn.hotspots _com.apple.mobilemail_com.nytimes.NYTimes_nl.pathe.pathemobiel_com.apple.mobileipod_com.fa cebook.Messenger_com.apple.mobilenotes_com.shazam.Shazam_com.chillingo.cuttherope_(com.concre tesoftware.acestrafficpacklite_com.rsz.LineBirds_com.byterun.minesweeper_com.ishaywei.Connectu s_com.turbofireapps.bubble-burst_com.apple.weather_com.ihandysoft.batteryfree_com.apple.MobileSMS_com.apple.MobileStore _com.apple.camera_com.klm.mobile.iphone.klmmobile_com.apple.mobileslideshow^com.apple.Maps_!c om.hanajobs.converterclassicfree_com.apple.calculator_com.apple.mobilephone_3com.pixel-mags.reader.managed.dennis-health-fitness_com.apple.newsstand_com.winkpass.iperiodfree_com.fatsecret.caloriecounter_com.turbof ireapps.icon-skins_com.apple.mobileme.fmip1_com.gradeguru.studytracker_*com.optimesoftware.UltimateMinesweep erFree_R6WLZBVJLW.DotsFree_$com.mobilityware.SpiderSolitaireFree_com.trinitigame.fitit_com.ki ragames.UnblockMeFree_com.com2us.sliceitbegins_R6WLZBVJLW.CrackTheCodeFree_com.teamlava.cityst ory1_com.condenet.Epicurious[nl.ah.Appie_nl.smulweb.smulapp_-com.paulabrahamjaimovich.SiddurSpecialEdition_com.juizlab.a.BubblrDropFree_com.rustybrick.Shabbo sClock_org.shiur.SiddurNusachAshkenaz_com.mullefun.com.syvkabaleEN_(com.mass-creation.com.all.in.1.solitaire_R6WLZBVJLW.HeartsFree_com.mttnow.iphone.easyjet_com.google.Goo gleMobile_com.apple.reminders_com.viverson.spider^NumberCruncher_com.wordfeud.free_ se.maginteractive.WordfeudHelper_com.devmobile.shopzoeker_com.abnamro.nl.bankieren_com.TapMedi aLtd.QRReader_com.apple.gamecenter_com.rustybrick.MegillasEsther[AppIconFREE_ nl.tickettoprevent.gifwijzerlite_com.apple.MobileAddressBook_#com.blackboard.mobilelearnforiphone _com.optimesoftware.SpadesFree_R6WLZBVJLW.iTicTac]nl.tvgids.app_com.mobilaria.100NL_com.rustybrick.ShabbatShalom"> #AJ9|U9B206Y<default> [5.1.1:9B206_texttone:Reminder Alertћ[countryCodeRus_texttone:Sent Tweet   TNTSC    I e 4Hdm­ *Mw4JQSkl­{ 2Ldw,@Vn&?Wk-J`x­  + a w

5
K
r

! 6 f  & B \ r

6
V
b

"AFOUVWabcdp  
Oud 13 March 2013, 13:40
» iPhone 4S 16GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Hallo allemaal,

Mijn vriendin heeft hetzelfde probleem.
Werd hier in iOs 6.1 al een oplossing voor gevonden?

Groetjes
Oud 5 April 2013, 17:00
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows

Standaard Mijn oplossing

How to recover restriction passcode on ios 5+ - YouTube

Via bovenstaande link werkte het bij mij op ios 6.1. op Iphone 4S!

Wel ff jailbreaken en ifile installeren ;-)

Succes!
Oud 12 November 2013, 21:41
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 6.1.3]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Anders

Standaard

Hallo ik heb hulp nodig! dit is mijn 662 bestand maar wat is nu mijn code? ik heb al 0123456789 geprobeerd maar dat is het niet! wie kan mij vandaag nog helpen?

bplist00>

!"#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@?BCDEFCHIJM?CPQRST[C]H`abcdH??qrsCuCS?xyx?HC?CH­_SBParentalControlsBlocked_5SBParentalControlsBlockTimeInt ervalSinceReferenceDate_SBDeviceLockBlockedXringtone^SBShowVictoria_DCFLastDirectoryNumberZCapti oning_GEOUsageSessionIDGenerationTime_SBParentalControlsEnabled_SBEnableOverlayControls_'WebK itDiskImageCacheSavedCacheDirectory_SBEnvironmentsToLastKnownTokens\CachedVCCaps_SBDeviceWipeEna bled]SBRingerMuted_SBLastAddressBookCountTime_ SBParentalControlsFailedAttempts^SBDoubleTapURL_ SystemNewMailVibrationIdentifier_EKFreeAfternoonMessageID^SBReorderCount_SBDidShowReorderText_' SBParentalControlsMCContentRestrictions\ring-vibrateVSystem_SystemCallVibrationIdentifier_SBLastSystemVersion^calendar-alarm_SBSearchResultOrdering_SBWi-FiDontAskShown]SBShowGSMRSSI_SBLanguageRestart_SBSearchResultsDisabledDomainsVSignal_sentmail-sound-identifier_SBShowSMSPreview]SBAutoDimTime[lock-unlock_newmail-sound-identifier_SBLanguageRestartWhileLocked_sms-sound-identifier\_im_ab_cache_SBRecentDisplays_senttweet-sound-identifier_SBLanguageRestartForSetup[AspectRatio_#SystemVibrationDataMigrationVersion_SBVODLastAlarmDate_reminderalert-sound-identifier_SBShowBatteryPercentage_SBBacklightLevel2WiPodOut_InvertColorsEnabled_SBDisplayID sWithBadgingDisabled_SBSoftwareUpdateOSVersion_SBExtraSMSAlerts^silent-vibrate_calendaralert-sound-identifier__im_ab_cache_sequence_number_GEOUsageSessionID_voicemail-sound-identifier_facebookpost-sound-identifier#A2M#_itunes:fd44b7fae9ffa8db dSOff#A01 :8 PKLZproductionO Ɨotz<LR}p%4>   #A>^aj_ doubletap://com.apple.mobileipodV<none>UVWC??_402703200.000000_402616800.000000_402530400.000000  ^_[countryCodeRnlSPAL_;usergeneratedvibration:9CE0AC78-8F9F-4BFA-A05D-D059EE3D39A1V11A465_&/Applications/MobileCal.app/alarm.aiffefghijklmn]DOMAIN_PERSON_DOMAIN_APPLICATION\DOMAIN_MUSIC^DOMAIN_PODCAST\DOMAIN_VIDEO_DOMAIN_AUDIOBOOK[DOMAIN_NOTE^DOMAIN_MESSAGE\DOMAIN_EVENT_com.apple.MobileSMS SMSSearch YComposite_texttone:Sent Mail #@Z@ _texttone:Sent Tweetz{|}~_+31639582896_record_id_+31630577541_record_id_+31617708604_identifier_ +31653693046_record_id_+31617708604_record_id_+31639582896_identifier_+31630577541_identifier _+31653693046_identifier b_com.apple.Preferences_com.apple.MobileAddressBook_com.apple.MobileSMS_com.a pple.mobileslideshow_com.apple.mobilesafari_com.apple.mobilemail_com.apple.camera_com.mobile pioneers.tvgidslite_nl.sanomadigital.nuhd_com.facebook.Facebook_com.apple.fieldtestT16:9#A _texttone:Choo Choo "? RNO _com.apple.CoreRoutine_com.apple.weather.today_com.zaribagames.bigbrain_com.apple.m obilecal.today_%com.apple.SocialBulletinBoardProvider_com.melodis.midomi_com.toyopagroup.picabo o_com.wmss.digisocial_com.apple.mobiletimer_com.apple.gamecenter_com.ihandysoft.barcode.qr.f ree_nl.emesa.vv-mobileZnl.nos.app_com.apple.SocialWeeAppZ7.0:11A465 ^texttone:BloomOϴԧ_texttone:Sharing Post   "-OkBQt)8Qft3JWj %9AWy (HIRSmnpt}~./01347CFJ".=Jjklmw $ = W q

"
9
L
l

! < X  * 5 N Y Z i l 
Oud 15 February 2014, 16:02
» iPhone 4 8GB (Wit) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Standaard Zelfde probleem berperkingen code vergeten help!!

Hallo ik heb de zelfde probleem ik ben ook mijn code vergeten heb de stapen gedaan en heb de file met 662.... gevonden en geopend maar ik weet niet waar mijn code staat. ik heb het gekopierd plzz help me.

bplist00.

!"#$%&'()*+,-./0123456189:;<=>81B1D=1Q11`01bcf====1nopqr1/ty_SBWi-FiDontAskShown_ SystemNewMailVibrationIdentifier\ring-vibrateXringtone_reminderalert-sound-identifier_voicemail-sound-identifier\CachedVCCapsVSystem_SBLanguageRestartForSetup_=newmail-sound-identifier-44172FCF-27D7-405D-B081-172D96A985A5_5SBParentalControlsBlockTimeIntervalSinceReferenceDate_calendaralert-sound-identifier_ SBParentalControlsFailedAttempts_sentmail-sound-identifier]SBRingerMuted_'SBParentalControlsMCContentRestrictions_newmail-sound-identifier_SBDeviceLockBlocked_SBSearchResultsDisabledDomains_SBDeviceWipeEnabled_SBDisplayI DsWithBadgingDisabled_SBParentalControlsEnabled^SBShowVictoria_SBSearchResultOrdering_SBLangua geRestartWhileLocked^silent-vibrate_$SystemTextMessageVibrationIdentifier_SystemCallVibrationIdentifier[tty-enabled_facebookpost-sound-identifier_SBRecentDisplays_SBEnvironmentsToLastKnownTokens_SBShowNonDefaultSystemApps_SBDid ShowReorderText_SBShowBatteryPercentage_!SBPrototypeSettingsNeedsMigration_SBLanguageRestart_ _im_ab_cache_sequence_number_senttweet-sound-identifier_SBSoftwareUpdateOSVersion_SBBacklightLevel2_SBLastSystemVersion_SBParentalControl sBlocked_#SystemVibrationDataMigrationVersion\_im_ab_cache_sms-sound-identifierUQuick]system:Cosmic_texttone:Reminder Alert_texttone:Tri-tone   SPAL_texttone:New Mail#A:_texttone:Calendar Alert _texttone:Sent Mail ?@[countryCodeRnl*EFGHIJKLMN_com.apple.SocialWeeApp_com.apple.weather.today_com.burbn.instagra m_com.apple.stocksweeapp.bundle_%com.apple.weathernotifications.bundle_com.apple.CoreRoutine_ com.apple.mobilecal.today_%com.apple.SocialBulletinBoardProvider_com.glu.robocop_com.apple.mobi letimer RSTUVWXYZ[\]_DOMAIN_APPLICATION]DOMAIN_PERSON\DOMAIN_MUSIC^DOMAIN_PODCAST\DOMAIN_VIDEO_DOMAIN_AUDIOBOOK[DOMAIN_NOTE\DOMAIN_EVENT^DOMAIN_MESSAGE_DOMAIN_VOICEMEMO_DOMAIN_REMINDER_com.apple.MobileSMS SMSSearchV<none>_texttone:Sharing Postde_net.whatsapp.WhatsApp_com.apple.PreferencesghZproductionO Lz;ROug LA g_texttone:Sent Tweet]7.0.4:11B554a"? W11B554auvwx_+31648214335_record_id_+31648214335_identifier ^texttone:Synth  g |  #c 3Nd /Vv %I]|!.EGMN\v :Pp -BP]ly6NQ\  z 
[/B][/B][/B]
Oud 15 February 2014, 17:36
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 11.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.5]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

Ik denk dat dat niet meer werkt. Is uit de iOS 5 tijd.
Haal het maar weg, want op mijn iPad ziet het scherm er niet uit.
Oud 21 November 2015, 19:34
» iPod touch 64GB (v5)  
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Question Beperkingscode

Ik kan die code echt niet vinden en ik heb al 1024 geprobeerd maar dat is het niet, help?
bplist00A        

! " # $ % & ' ( ) * + , - . / 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 : ; < = > ? @ A B C B E F B F I B K F F P R Y B F \ _ ` B b F C B p q B y z { | } ~ B B B B F B B C F B F ` F"#$%&'(_SBParentalControlsBlocked_ SBDeviceLockBlockStateGeneration_SBDeviceLockBlockedXringtone_SBParentalControlsEnabled_(was-affected-by-accidental-tone-deletion_SBWallpaperScrollLockScreenKey\CachedVCCaps_SBDeviceWipeEnabled_SBEnvironmentsToLastK nownTokens]SBRingerMuted_!SBPrototypeSettingsNeedsMigration_SBParentalControlsCapabilities_EKFreeAfternoon MessageID_SBWallpaperZoomScaleHomeScreen_SBWallpaperMagnifyHomeScreenKey_SBDidShowReorderText_ 'SBParentalControlsMCContentRestrictionsVSystem_SBWallpaperNameHomeScreenKey_ SBWallpaperPortraitLockScreenKey_SBSearchResultOrdering_SBHasSeenACaseLatchCoverOnce_SBWi-FiDon tAskShown_ SBWallpaperPortraitHomeScreenKey_SBLastSystemVersion_EKFreeMorningMessageID_SBLanguageRestart_ SBSearchResultsDisabledDomains_sentmail-sound-identifier_SBSearchFirstTimeShowCount_XBRecentScreenSize_ SBWallpaperCropRectLockScreenKey_ SBWallpaperCropRectHomeScreenKey_SBLockAndUnlockWithCase[lock-unlock_newmail-sound-identifier_SBLanguageRestartWhileLocked_$kSBProceduralWallpaperHomeUserSetKey_sms-sound-identifier\_im_ab_cache_#SBWallpaperParallaxFactorLockScreen_SBUseSystemGestures^XBRecentLocale_ SBLanguageRestartForSetup_SBRecentDisplays_$kSBProceduralWallpaperLockUserSetKey_senttweet-sound-identifier_#SystemVibrationDataMigrationVersion_SBWallpaperScrollHomeScreenKey_reminderalert-sound-identifier_SBWallpaperMagnifyLockScreenKey_SBShowBatteryPercentage_SBBacklightLevel2_SBWallp aperZoomScaleLockScreen_SBDisplayIDsWithBadgingDisabled_SBWallpaperNameLockScreenKey_$SBUseHard wareSwitchAsOrientationLock_#SBWallpaperParallaxFactorHomeScreen_SBTrustedCodeSigningIdentities_ SBSoftwareUpdateOSVersion__im_ab_cache_sequence_number_calendaralert-sound-identifier_facebookpost-sound-identifier_voicemail-sound-identifier[system:Silk      L MZproductionO 
`;\CSX @1_()$ QXlocation S T U F B B_440809200.000000_440636400.000000_440722800.000000 "?#
 ] ^[countryCodeRbeSPALP c d e f g h i j k l m]DOMAIN_PERSON_DOMAIN_APPLICATION\DOMAIN_MUSIC^DOMAIN_PODCAST\DOMAIN_VIDEO_DOMAIN_AUDIOBOOK[DOMAIN_NOTE\DOMAIN_EVENT^DOMAIN_MESSAGE_DOMAIN_REMINDER_com.apple.MobileSMS SMSSearch V12B440 r s t B F B_427672800.000000_427845600.000000_427759200.000000 *\system:Boing[{768, 1024}_{{81.25, 0}, {1600, 1200}}_{{81.25, 0}, {1600, 1200}}_systemoorbell\system:Waves _herzberge@yahoo.com_record_id_herzberge@yahoo.com_identifier " Rnl _com.apple.Preferences_com.frontierdesign.videostar_com.hasbro.furby_texttone:Sent Tweet _texttone:Reminder Alert ">"?#
 * *   

_be.persgroep.hetlaatstenieuws_com.algoriddim.djay-ios-free_com.playstation.allstars.island_com.burbn.instagram_com.oovoo.iphone.free_com.sgn.dress up.fashion]meritum.app16_com.disney.CarsAppMates_com.novationmusic.launchpad_com.apple.mobilecal.today_ com.smule.minimagicpiano_com.turner.rua2_com.redkaraoke.redkaraoke_+com.headupgames.bridgeconst ructorplayground_com.smule.ocarinatwo_com.tabtale.babiesdressup_com.badoo.hotornot_com.appro pe.a08_com.sabanbrand.pfplatformerhd_com.nekki.shadowfight^com.rovio.gold^com.wb.dva.TDK_com.r edfoundry.instapad_com.wordfeud.free_com.smule.strum_com.funplus.familyfarm_com.spilgames.md sggg_'com.ImaginationUnlimited.InstaframeFree_com.starmakerapp.starmaker_$com.so-ouat.kidelearn.humanbody.lite_!com.wireddevelopments.wipeoutdash_#com.anuman.HomeDesign3DFreemiumi Pad_com.alegrium.guess_it.redbitgames.redbitescape_com.miraclemill.yatzyonlinefree_com.omgpo p.dmtmobilefree_com.dsrtech.instacollage_com.jonathanbrake.slenderman_com.so-ouat.game.hidenseek.lite_de.lotum.4pics1wordnl_com.apple.SocialWeeApp_com.siuyiu.VegasTowers_ com.tabtale.pizzamaker_27W7W2CQJT.RealFlashlight_net.mobigame.ZombieCarnaval_com.fluik.Streak er_com.moarbile.obama_%com.appsilicious.backgroundwallpapers_com.sidheinteractive.sif.TURBO_c ota.iphone.DrawCastLite_$com.jninteractive.minecraftseedslite_com.tocaboca.hairsalon2_com.natur almotion.j3n64_com.bulkypix.thesandbox_it.junglestudios.splashyfish_it.junglestudios.cookiecli cker_27W7W2CQJT.IconSkinsFREE_com.g5e.virtualcitysb.hd_com.smule.autorap_com.mycamcom.mycam_ com.supercell.magic_com.sgn.pandapop_com.flipagram.flipagram_com.boomfox.harlem_com.sega.s onicdash]com.sega.sart_ie.bluebear.eardoctor_com.pinger.doodlebuddyipad_com.capcommobile.smurfs_#com.c apcommobile.monsterpethospital_com.sunstorm.salon_fm.djplayer.lite_com.starmakerapp.thevoice_ net.levelupapps.hog-divergent^com.smule.glee_com.adobe.PSMobile_com.tbcffg.snackattackhd_at.ner.lepsWorld2HDPlus_ #com.coolvideofxfree.coolvideofxfree_ com.tocaboca.tocakitchenmonsters_com.giedriustalzunas.droppy_*com.seejaykay.Minecraft-Skins-Pro-MedievalYcom.viber_com.seejaykay.skinstealer_com.bluebeartech.cottoncandy_com.tocaboca.tailorf airytales_it.redbitgames.jumpyjack_com.jmaylive.cavmanrun_com.istomgames.nyan_com.tocaboca.h airyhippy005_"com.holdenghim.SlenderManandMeFree_com.navfree.ios.OSM.BLX_com.sega.godance_com .miniclip.minerush_com.natgeomobile.ngmagazineintl_com.red.musicLite_com.skype.SkypeForiPad_ com.sgn.dumakeover_com.apple.weather.today_com.atari.mobile.rctride_com.spotify.client_com.l ibii.makeupsalon_ com.jpowerdesigns.photoboothfree_com.kabam.fortress_com.ezeeworld.MMS_br.com.tapps.myboo_com .pgpublish.hungryants_com.mobilemotion.dubsmash_com.apprope.a47_at.ner.lepsWorld2HD_&com.touc hmeservice.appPimpMyScreenFree_com.freshgames.titanic_com.stormfactory.flappycyrus_com.halfbri ck.jetpack_playcorp.playquiz.music_com.istomgames.nyanjump_com.josapps.littlebighub^com.glu.bo unty_com.Buienradar.BuienradarHD_com.marthastewart.smoothiesipad_com.disney.MySingingMuppets_ %com.apple.SocialBulletinBoardProvider_-be.provinciewestvlaanderen.IedereenWestvlaams_com.apple.CoreRoutine_com.junobe.bamboowallet_co m.hottrix.iBeerFree_com.iwin.JewelQuestiPadFree_com.ea.monopolyfree.bv_es.socialpoint.socialem pires_com.lagardere.disneygirl.mag_com.kiloo.subwaysurfers_com.threesidedcube.visiontest_com .frenzoo.stylemegirl_ com.ffg.GangnamStyleCrusher.HD.E " *\8.1.2:12B440_texttone:Calendar Alert_texttone:Telegraph_texttone:Tri-tone +Ndm(Lm 2Un)EbwD[h &Lm!@g
*GHJKWXYZcdit 
  & 4 I V e r *

.
/
0
1
2
3
@
B
N
k

# B U V l m

1
K
Y
s

*

$;Wl~-Dn/Ql+Gez4Nh0J_t ;[jHRn*9Sf~*,Dg|-Fe}9a1Pj
 ) !
Oud 21 November 2015, 20:56
dmw dmw is offline
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 8.4.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 64GB (Zilver) [FW: 5.0]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X

Standaard

ik was mijn beperkingscode ook vergeten.
ff deze downloaden iPhone Backup Extractor for Windows and Mac - Recover your lost data
kost je wel 30 euro maar werkt goed
Oud 1 May 2017, 23:54
» iPhone 6s Plus 64GB (Rosgoud) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi 32GB (Spacegrijs) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

We zitten inmiddels in 2017 en ook ik ben al jaren mijn beperkingen wachtwoord kwijt, op zich nooit zo'n probleem. Maar nu wilde ik even alle instellingen op m'n iPhone herstellen en daar moet ik hem dus voor invullen.

Een programma kopen voor 30 euro vind ik nogal wat en mijn iPhone als nieuw herstellen eerlijk gezegd ook.

Is er nog een andere manier om dit voor elkaar te krijgen? Of heeft iemand dit programma gekocht en mag ik het medegebruiken voor een zacht prijsje?
Oud 2 May 2017, 19:42
trimix's schermafbeelding
» iPhone 6s 128GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» Windows

Standaard

weet niet of elcomsoft software is wat je bedoeld , ik weet niet of dat programma dat wachtwoord voor je kan vinden , staat dat opgeslagen in een itunes backup ?
Oud 3 May 2017, 00:02
» Windows

Standaard

@trimix, ik weet niet of het van elcomsoft is, het heet backup Extractor iPhone basic. Je zou dan in de backup je beperkingencode of kunnen vinden of kunnen veranderen, zodat je na herstel je aangepaste backup kan terugzetten met de code die je wel weet.
Oud 3 May 2017, 09:37
» iPhone 8 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 9,7 Wi-Fi + 4G 256GB (Goud) [FW: 11.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Anders

Standaard

Als je nog steeds een jailbreak gebruikt dan zou je met een Secure Shell (of iFile) de PIN-code moeten kunnen vinden in de property list com.apple.springboard.plist

De PIN-code staat in de key SBParentalControlsPIN
Oud 3 May 2017, 13:58
» Windows

Standaard

@timosha, helaas!! Moet m'n status inderdaad nog veranderen merk ik nu. Vanwege de aankoop van een Apple watch moest ik naar onjailbreakbare firmware :-(. Maar wel een goed idee!! Ik kan toch een kopie op een oude jailbreakbare iPhone zetten? En dan daar de pin uitlezen?
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
pincode van beperkingen kwijt remus007 iPhone algemeen 5 12 April 2014 09:32
Beperkingen belgiumboy iPhone algemeen 10 14 June 2010 10:37
Wi-Fi Wachtwoord steeds kwijt Ramonstertje Wi-Fi 2 18 May 2010 20:44
Wachtwoord kwijt Bertje iPhone algemeen 1 22 February 2010 19:05
Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt! iPhone3G-er iPhone algemeen 1 7 June 2009 19:22

Regels voor berichten