Beperkingen wachtwoord kwijt discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! ik wil mijn iphone wissen en moet de beperkingscode invoeren, die ik niet ken. (kan me niet herinneren dat ik dit ingesteld heb). ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hi! ik wil mijn iphone wissen en moet de beperkingscode invoeren, die ik niet ken. (kan me niet herinneren dat ik dit ingesteld heb). ik heb misschien een snellere methode gevonden om dit probleem (in mijn situatie) op te lossen, dus die deel ik graag; maar misschien dat dit niet voor iedereen werkt.
ga naar instellingen (settings) en dan naar schermtijd (screen time). vervolgens kis je: zet schermtijd uit. je hoeft vervolgens geen code in te voeren, gek genoeg. nu kan ik mijn telefoon wissen zonder die beperkingscode in te voeren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pincode van beperkingen kwijt | remus007 | iPhone algemeen | 5 | 12-04-14 09:32 |
Beperkingen | belgiumboy | iPhone algemeen | 10 | 14-06-10 10:37 |
Wi-Fi Wachtwoord steeds kwijt | Ramonstertje | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 20:44 |
Wachtwoord kwijt | Bertje | iPhone algemeen | 1 | 22-02-10 19:05 |
Gebruikersnaam/wachtwoord kwijt! | iPhone3G-er | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 19:22 |
|
|