facetime niet te openen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een nieuwe ipad2. als ik facetime wil openen en inloggen met apple id lukt dat niet: ik krijg steeds dezelfde melding: "facetime activering ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
facetime niet te openen
ik heb een nieuwe ipad2. als ik facetime wil openen en inloggen met apple id lukt dat niet: ik krijg steeds dezelfde melding: "facetime activering : inloggen mislukt. controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw"
Ik heb het netwerk gecontroleerd, goed bereik. draadloos apple netwerk. wat kan ik verder nog doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor zover ik weet moet je FaceTime eerst registeren in Instellingen
|
|
|||
|
|||
Het is verder te registreren, inloggen met Apple id heb ik gedaan maar een. Verbinding komtniet tot stand en inloggen lukt dus niet omdat de netwerkverbinding gecontroleerd zou moeten worden. Ik kom niet verder.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het helpt, maar probeer dit eens:
* zorg dat je Wi-Fi verbinding op je ipad2 hebt * ga naar instellingen --> FaceTime --> voeg e-mailadres toe Volg nu de stappen en als het goed is krijg je nadat het e-mailadres geverifieerd is als je naar instellingen --> Facetime gaat "u bent bereikbaar voor videogesprekken op:" (en vervolgens het door jou ingevoerde e-mailadres) te zien.....
|
|||
|
|||
ik heb dat net uitgeprobeerd: een nieuw account aanmaken helpt ook niet. Steeds krijg ik gewoon weer de melding dat ik de netwerkverbinding moet controleren en het opnieuw moet proberen. Het lijkt dus niet aan een adres te liggen maar alleen a het netwerk, terwijl ik een heel goed bereik heb en alle andere zaken waarvoor ik het netwerk nodig heb gewoon kan uitvoeren.
Nog andere tips? Of moet ik maar gewoon naar een apple reseller terug gaan? |
|
|||
|
|||
ik heb precies hetzelfde! Heb ipad al gereset, 2 keer een nieuw id aangemaakt. Alles geprobeerd..
Ik heb ook al apple gebeld maar zelfs zij konden me niet verder helpen. ik hoop dat iemand een oplossing heeft! |
|
|||
|
|||
nou, het is gelukt. een half uur met apple aan de telefoon gezeten. De truc was: Wi-Fi netwerk in instellingen: DHCP ip adres, het DNS nummer van de (apple airport) aanpassen: 8.8.8.8
eindelijk resultaat! |
|
|||
|
|||
Je bent geweldig Somer003 ! Ook hier het DNS nummer aangepast naar 8.8.8.8 en het werkt !!
|
|
|||
|
|||
wauw super!!
Beetje jammer dat apple het bij mij niet wist maar alsnog heel erg blij dat het nu werkt! |
|
|||
|
|||
facetime met 3g
ik heb proximus 3g met Ipad2, maar als ik facetime wil proberen lukt dit niet. Blijkbaar gaat dit enkel via Wi-Fi.
Nog iemand hier ervaring mee ? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie.
mijn verbinding was goed maar blijkbaar gaat het niet. Moet er iets speciaals zijn van instellingen ? |
|
||||
|
||||
Nee, heb niets speciaal gedaan. Voorlopig werkt het bij mij ook niet omdat ik een beta tester ben en facetime in de 2de beta uitgeschakeld is.
|
|
|||
|
|||
toch raar alles werkt perfect zoals surfen, mailen, enz maar geen facetime. Nog maar een beetje verder zoeken dan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
pagina openen niet mogelijk safari kan de pagina niet openen, omdat... | m-jay | iPhone algemeen | 5 | 18-12-11 18:59 |
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer | mastermark | iPhone algemeen | 22 | 25-07-11 17:33 |
Facetime start niet op. | sandertjuh89 | iPhone algemeen | 2 | 27-12-10 12:57 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
|
|