Beginscherm aanpassen

Beginscherm aanpassen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wij zijn aan het kijken hoe we een iPad kunnen inzetten voor een cliŽntje van onze instelling (een jongetje met een verstandelijke beperking en ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 27 June 2011, 16:43
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Beginscherm aanpassen

Hallo, wij zijn aan het kijken hoe we een iPad kunnen inzetten voor een cliŽntje van onze instelling (een jongetje met een verstandelijke beperking en autisme). Hiervoor zou ik het beginscherm van de iPad zo 'leeg' mogelijk willen maken. Dus geen icoontjes van Safari, Instellingen, etc. Alleen een icoontje games en foto's van zijn moeder. Weet iemkand hoe dat moet? Als het heel moeilijk is, zijn er bedrijfjes die bij dit soort vragen helpen?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 27 June 2011, 17:03
wouter1981's schermafbeelding
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 16GB (Goud) [FW: 9.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Je kunt alle andere apps naar een andere pagina verplaatsen en ze daar eventueel nog in een folder plaatsen.
Je kunt standaard apps niet verwijderen.
Oud 28 June 2011, 11:47
jap74's schermafbeelding
» iPhone 7 128GB (Zwart) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 64GB (Spacegrijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» macOS

Standaard

Als je een app lang ingedrukt houdt, gaan ze trillen en dan kun je ze verslepen. Als je een icoon naar de rechterkant van het scherm sleept, kun je ze naar de volgende pagina verslepen. Als je twee (of meer) apps op elkaar sleept, ontstaat er een folder (zwart vierkantje met kleine icoontjes erin). Ik begrijp dat jullie eigenlijk niet willen dat jullie clientje op het internet gaat surfen of andere dingen op het internet doet (zoals Apps kopen ed). Ik denk dat het handiger is om in dat geval 'beperkingen' in te schakelen.ga naar instellingen->algemeen->beperkingen. Verzin vervolgens een code (onthoudt deze goed!) en schakel vervolgens beperkingen in. In het menu kun je vervolgens aan- en uit zetten wat je wilt. Als je Safari uit zet, zal je zien dat het icoontje ook in het beginscherm verdwijnt. Hetzelfde geldt voor Youtube, iTunes en Apps. Laat maar weten of je er zo uit komt en als je meer vragen hebt.
Oud 28 June 2011, 11:54
» Ik heb geen iPhone  
» iPad 2 Wi-Fi 64GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard

Super! Iedereen alvast hartstikke bedankt.

Roel
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
achtergrond beginscherm ElsG Archief 5 8 February 2010 00:08
Beginscherm probleempje sanjaysusi Archief 11 9 November 2009 14:34
Beginscherm iPhone Lancia Desktop-applicaties 2 13 June 2009 11:08
icoontjes op beginscherm aanpassen trimix Jailbreak apps en thema's 9 13 October 2008 11:47
Beginscherm Serge123 iPhone Apps 3 14 July 2008 15:10

Regels voor berichten