iPad2 niet gevonden in iTunes-account discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mijn iPhone heb ik al een iTune-account. Nu heb ik een iPad2 gekocht, maar deze wordt niet "gevonden" door iTunes. Iemand ervaring mee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad2 niet gevonden in iTunes-account
Voor mijn iPhone heb ik al een iTune-account. Nu heb ik een iPad2 gekocht, maar deze wordt niet "gevonden" door iTunes.
Iemand ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoeld een Apple ID. Die kun je ook gebruiken voor je iPad. Heb je de laatste iTunes versie geïnstalleerd?
|
|||
|
|||
Ben nu aan het updaten, maar deze loopt steeds vast!!?
Blijf het even proberen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij was het opgelost en de iPhone heb ik daarna zelf opgelost dat hij die ook weer zag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync met iTunes...file niet gevonden?? | Boeddha1939 | iTunes | 2 | 11-08-10 14:52 |
Windows: Itunes kan niet worden gevonden | lolapapaya | iTunes | 3 | 05-08-10 19:01 |
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... | bastiaan1975 | iTunes | 10 | 26-10-09 23:19 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
Windows: Ipod wordt niet gevonden door iTunes | basovich | iTunes | 0 | 15-04-09 00:24 |
|
|