Mappen aanmaken in email I pad 2. Kan dat? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Halo. Ik zou graag mijn emails klasseren. Voorbeeld mails van mijn werk onder de map werk, emails met codes onder de map codes,....maar nergens vind ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen aanmaken in email I pad 2. Kan dat?
Halo.
Ik zou graag mijn emails klasseren. Voorbeeld mails van mijn werk onder de map werk, emails met codes onder de map codes,....maar nergens vind ik hoe ik Die mappen kan aanmaken? Kan ik dus mappen maken? Indien wel, hoe? Ik gebruik de standaart mail en mijn email is van Belgacom (skynet). Mvg spirewit |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je provider IMAP ondersteunt (naast POP3 dat je waarschijnlijk nu gebruikt) kan dat.
|
|||
|
|||
Ok. Ik heb proberen te synchroniseren via i tunes maar in de lijst van de apps staat de mail er niet in. Wat nu?
Groetjes |
|
||||
|
||||
Ik denk dat je een nieuwe Mail account van het type IMAP moet aanmaken in plaats van synchroniseren via iTunes...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email onder verdelen in mappen | Spirewit | iPad algemeen | 2 | 19-06-11 11:07 |
Windows: Kan geen betaalacount aanmaken | DJxReventon | iTunes | 3 | 26-03-11 01:08 |
Synchronisatie bestaande email mappen op iPhone | MoFo | iTunes | 0 | 13-01-10 22:00 |
Email aanmaken lukt niet | chicophone | iPhone algemeen | 0 | 15-10-09 18:52 |
Mappen aanmaken | Armando | Archief | 8 | 30-01-08 11:50 |
|
|