Organisatie apps is rommeltje discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn apps synchroniseer met Itunes dan komt alles zo te staan als in Itunes. Maar ik download regelmatig nieuwe apps of verplaats apps. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Organisatie apps is rommeltje
Als ik mijn apps synchroniseer met Itunes dan komt alles zo te staan als in Itunes. Maar ik download regelmatig nieuwe apps of verplaats apps. Na synchronisatie met Itunes staat alles weer op de oude plek. Heel irritant.
Hoe zorg ik ervoor dat de instellingen van de iPad voor gaan, dus Itunes overschrijven? Het schiet niet op eerst alles in Itunes net zo te zetten als op de iPad als ik ga synchroniseren, dan heb ik niks aan synchronisatie... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat gebeurt er als je eerst een reservekopie maakt van je iPad (rechtsklikken op het icoon en kiezen voor reservekopie)?
|
|||
|
|||
ik heb de indruk dat dat werkt. Even een backup gemaakt van zowel de iphone als de ipad en zo te zien werkt het nu. thanks!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps verwijderen van eerder gekochte maar niet geinstalleerde apps | Kitty0101 | iPhone Apps | 17 | 23-11-13 16:21 |
Apple's eigen iPad apps crashen vaak, en andere apps. | mathijs666 | iPad algemeen | 15 | 25-10-11 20:24 |
App-organisatie voor Mac-gebruikers! | WDS001 | Archief | 1 | 22-08-09 19:46 |
|
|