Mappen maken op beginscherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben een nieuwe iPad gebruiker en ik vind het geweldig! Mijn vraag is : hoe kan ik in het beginscherm mappen aanmaken zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mappen maken op beginscherm
Hoi, ik ben een nieuwe iPad gebruiker en ik vind het geweldig!
Mijn vraag is : hoe kan ik in het beginscherm mappen aanmaken zodat ik daar verschillende Apps kan heen slepen? Ik weet dat als je een icoon even indrukt dat je deze kan verplaatsen en kan toevoegen bij een andere icoon maar dit bedoel ik niet. Ik bedoel een compleet nieuwe map aanmaken bijvoorbeeld een map "favo sites" of "Apps thuis" "Apps weerbericht" ik noem maar wat op... Weet iemand hoe dit moet en of dit zelfs mogelijk is? Alvast bedankt Stefney |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor zo ver ik weet kan het alleen door 2 Apps "bij elkaar" te zetten.
Je kunt de naam van de map daarna wel aanpassen naar wat jij wil.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe mappen maken in itunes films | hummel | iPad algemeen | 9 | 16-01-13 10:11 |
Safari probleem,kan geen koppeling maken naar beginscherm | Boes40 | iPad algemeen | 1 | 10-07-11 00:46 |
Mappen maken? | xEVAx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-10-10 12:23 |
mappen maken via jailkbreak programma | vankraay | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-08-10 18:16 |
Mappen maken in Exchange account. | Channie | iPhone algemeen | 2 | 16-09-08 12:43 |
|
|