Aanschaf Ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben van plan een tablet te kopen. Natuurlijk ligt 't voor de hand dat ik naar de ipad kijk maar aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aanschaf Ipad
Beste forumleden,
Ik ben van plan een tablet te kopen. Natuurlijk ligt 't voor de hand dat ik naar de ipad kijk maar aangezien ik een leek ben heb ik wel wat vragen. Ik gebruik 'm waarschijnlijk allen maar om thuis te internetten en buiten de deur om films en series op te kijken. Ben directiechauffeur dus kan zo mooi m'n wacht uurtjes vullen. Nou hoor en lees ik overal voor en tegens over de ipad en natuurlijk ook over de android toestellen. Persoonlijk vind ik de ipad mooier en komt degelijker over. Is het moeilijk om gedownloade films te converteren zodat de ipad ze af kan spelen(evt ook de subs toe te voegen)? En hoe zit dat met het ontbreken van flash, is het dan zo dat ik sommige internet pagina's niet kan openen ofzo? En als laatste, is de wat is het grote verschil tussen de ipad 1 en 2. Aangezien de prijs van een ipad 1 32G dicht bij die van een ipad s 16G ligt. 't is geen doosje eiren die je koopt dus ik wil zeker weten dat ik niet iets koop waar ik spijt van ga krijgen. Hoop veel tips te krijgen, alvast bedankt. M.v.g. Mike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Schaf je een ipad met minstens 32GB aan want een 16GB staat zeer snel vol, geloof me maar . En schaf je dan bv de app av player hd aan of movie player of desnoods meteen allebei en in deze kan je binnen de 2min een film op je ipad zetten (via itunes of draadloos kan ook maar dan heb je nog je laptop nodig en dat werkt met av player). Voor flash is ook geen probleem; daar zijn ook verschillende apps voor mar ik raad je puffin aan. De ipad 2 is uiteraard stukken beter nog dan de ipad 1. Als je ooit van plan bent om een apple tv te kopen (kost rond de 125tal euro) dan kan je binnekort draadloos alles wat je op je ipad ziet en kan doen ook op je tv zien, ik kijk er al naar uit naar deze, ios 5 maakt dit mogelijk die er binnenkort wel zal aankomen. (ik meende dit nie zal werken met een ipad 1, dus voor alle zekerheid sowieso een ipad 2 kopen). |
|
|||
|
|||
Voor Apoteosis:
De Apple TV is inderdaad en geweldig ding en gelukkig in Nederland gewoon te koop. Diverse ketens bieden hem aan, o.a. het verzendhuis Conrad. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanschaf iPad 2 / Upgrade iPad 3 | Vince00 | iPad algemeen | 22 | 30-07-11 03:32 |
Hoe zit het nou met de aanschaf van een Ipad??? | Anneke PP | iPad algemeen | 9 | 25-07-10 22:15 |
Hulp bij aanschaf iPad | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 52 | 22-04-10 17:55 |
aanschaf iphone | jessia | Archief | 1 | 21-05-09 13:23 |
Aanschaf Iphone..!! | wildeknak | iPhone algemeen | 1 | 10-01-09 18:43 |
|
|