(iOS 5) iTunes weigert iPad 2 te syncen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ten einde raad plaats ik hier maar mijn berichtje dan.... Op mijn iPad 2 staat de 6e beta van iOS5. Ging lange tijd goed, nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
(iOS 5) iTunes weigert iPad 2 te syncen
Ten einde raad plaats ik hier maar mijn berichtje dan....
Op mijn iPad 2 staat de 6e beta van iOS5. Ging lange tijd goed, nergens problemen mee tot vorige week. Mijn iTunes weigert m'n iPad te synchroniseren. Wanneer ik mijn iPad aansluit krijg ik de mogelijkheid om deze als nieuwe iPad in te stellen of een restore te doen van een backup. Een aantal keer heb ik al gekozen voor een backup terug naar 2 weken geleden, en dan gaat iTunes m'n iPad restoren naar dat punt. Op het moment dat iTunes klaar is met de restore, krijg ik precies dezelfde optie weer, m.a.w. ik kan dus niet syncen, helemaal niets! Ik heb al iTunes opnieuw geïnstalleerd, en ook al de iOS5 beta software op mijn iPad opnieuw geïnstalleerd. Niets werkt, iTunes blijft weigeren. Ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen.... is er iemand die enig idee heeft?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iOS 5 beta6 is verlopen denk ik. Je kan het beste updaten naar iOS 5 beta7
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Klopt, hij was ook nog niet verlopen. Heb hem inmiddels ingesteld als een nieuwe iPad en geüpdate naar beta 7. Nu draait hij weer als een zonnetje, op de Wi-Fi sync na die gewoon niet doet wat het belooft...
|
Labels |
ios5, ipad, itunes, restore |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad 2 weigert Wi-Fi-passwoord | brusje | Archief | 19 | 16-05-11 15:26 |
iPhone en iPad syncen met iTunes: 1 dag verschil in agenda | LostAndFound | iTunes | 1 | 16-05-11 10:52 |
syncen lukt niet tussen ipad en iTunes | jebman | iTunes | 3 | 05-04-11 16:43 |
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? | mauhof | iPad algemeen | 3 | 15-11-10 14:49 |
itunes weigert te synchroniseren | Fransman | iTunes | 0 | 05-11-10 02:40 |
|
|