Sms met multiple contact discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Ben al een tijdje op zoek naar een manier om verschillende contacten in 1 keer te importeren in Swirly. Komt erop neer dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sms met multiple contact
Hoi!
Ben al een tijdje op zoek naar een manier om verschillende contacten in 1 keer te importeren in Swirly. Komt erop neer dat je telkens na invoer van een contact op de witte zone naast het vorige contact moet klikken om dan de volgende in te voeren. Regelmatig stuur ik naar meerdere mensen (geen vaste lijst) hetzelfde sms-bericht (job-wise) maar nu maakt de iPad van deze invoer telkens 1 nummer, wat dus uiteraard niet werkt. Telkens de nummers handmatig invoeren is enorm tijdrovend, en dat wilde ik net tegengaan. Ik probeerde reeds een heleboel symbolen en verschillende schrijfwijzen, maar ben nu door m'n zelf verzonnen oplossingen Iemand een idee hoe ik dit kan doen? thnx all! Ik gebruik: iPad 2, 3G Wi-Fi 64GB (JB) SwirlySMS free for iPad 3G |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand een idee?
|
Labels |
contacten, onderverdelen, ontvangers, sms, swirly |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contact foto bij sms (+voorbeeld) | theory18 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 30-11-10 13:19 |
Contact Images met Google Contact Sync | cloverfield | iTunes | 1 | 30-08-09 22:56 |
Sms-sounds per contact instellen | 0187152 | Ringtones en Wallpapers | 1 | 20-07-09 23:49 |
Contact, notes, sms overzetten nr new Iphone?? | Keithl | iPhone algemeen | 4 | 22-03-09 14:27 |
SMS + Contact | Blaster | iPhone algemeen | 5 | 21-09-08 14:53 |
|
|