Alle iconen kwijt, hoe kan dit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ipad2 en ben van de ene dag op de andere dag al mijn groepen kwijt. Met groepen bedoel ik meerdere iconen in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle iconen kwijt, hoe kan dit
Ik heb een ipad2 en ben van de ene dag op de andere dag al mijn groepen kwijt. Met groepen bedoel ik meerdere iconen in een map.
Ook die programmas die daarin zitten zijn onvindbaar. De snelbalk onderin is veranderd en alle apps staan nu op alfabet. Heel vreemd. Kent iemand dit en is er een mogelijkheid om dit teru te draaien. Ik heb hem al aan itunes gelegd en gehoopt dat hij met syncn herstelt zou zijn. Dank alvast voor een reactie, Rik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: factuur okt € 12.000,- > hoe kan dit? | winskopie | iPhone algemeen | 21 | 08-12-10 21:42 |
Iphone 4 duurder hoe kan dit? | John23 | Koopinformatie Nederland | 2 | 25-07-10 12:50 |
hoe kan ik iconen die ik niet gebruik verwijderen van het beginscherm??? | daximus | iPhone algemeen | 10 | 09-12-08 14:37 |
Kan telefoon niet opnemen, hoe kan dit? | wermar | iPhone algemeen | 5 | 14-09-08 14:59 |
|
|