Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Kijk hier eens wat een mooie revirginizer guide, compleet met plaatjes! RapidShare: 1-Click Webhosting Marco... vraagje is het normaal na ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
firmware gsm
Citaat:
vraagje is het normaal na het flashen van de base band dat je de telefoon settings niet meer ziet in general? zie total geen gsm meer staan Gr Stef |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
wie kan mij helpen!!!!!!!
ik heb denk ik het volgende probleem
heb de baseband geflashd volgens de handleiding ik hen sim free erop gezet en de dns aangepast met mijn gsm kaart krijg ik de melding kan deze telefoon niet unlocken in general staat het juiste imei nummer daarna heb ik de at&T sim ering gedaan en dan krijg ik een 049...imei toen simfree gestart en weederom dezelfde melding wie kan helpen Laatst gewijzigd door stef1234; 23-10-07 om 19:41. Reden: vraag nog steeds problemen |
|
|||
|
|||
Oefff! Volgens mij heb ik nu de uniekste iPhone in Nederland! Ik heb
namelijk een actieve modem versie 04.01.13_G (= 1.1.1) en firmware versie 1.0.2 Zie hier het bewijs: Fotoalbum mrossen - iPhone Hij kwam van een geunlockte 1.0.2. Dit is het resultaat van een mislukte upgrade naar 1.1.1 vanaf een gehackte 1.0.2 (viginization). Ik kan dus weer bellen met mijn T-Mobile sim. Op 1 of andere manier is me het virginizen niet/wel gelukt. Gek eigenlijk, want ik heb hiervoor 3 virgin iPhones, nieuw uit de doos, in 1.1.1 geunlocked! Maar mijn eigen geunlockte 1.0.2 iPhone met virginizen naar 1.1.1 brengen lukt niet. De unlock heb ik met anysim 1.1 en de activatie volgens de 1.1.1 manier voor elkaar gekregen. Bizarrrrrrrr allemaal! Maar goed, ik kan weer bellen. Je zou zeggen dat het nu niet zo moeilijk moet zijn om naar 1.1.1 te gaan. Sjowol? Nog goeie ideeen? Sorry jongens dat ik jullie vandaag niet heb kunnen helpen via MSN, maar jullie redden het al aardig zie ik! Morgen heb ik wellicht weer tijd om iemand te helpen! stefimke? Laatst gewijzigd door Fresh; 23-10-07 om 01:15. |
|
||||
|
||||
matthijst:
nee ik in ieder geval nog steeds niet (maar dat dat nog steeds niet kan was al bekend toch?) stef: volgens mij doet ieraser dat al (ik heb het nie gedaan volgens mij) de guide is zeker compleet (wnt zo heb ik de mijne unlocked) |
|
|||
|
|||
De Postbank TAN werkt zeker op een virgin iPhone die in 1.1.1 is gehacked, dat heb ik zelf uitgeprobeerd. Of het ook werkt op gevirginizede 1.0.2 en naar 1.1.1 geupgrade iPhone weet ik (nog) niet...
Laatst gewijzigd door Fresh; 23-10-07 om 01:27. |
|
||||
|
||||
humm werkend in 1.0.2? ik zou (voor de zekerheid) gewoon helemaal opnieuw beginnen maarja dat ben ik, als 1.02 nu met anysim 1.1 unlocked is zou je volgens mij nu iDemocracy kunnen draaien. valt ieg te proberen toch?
(nee, ik ben niet verantwoordelijk voor bricks) |
|
|||
|
|||
Het is wel jouw schuld!
Heb je pic in m'n post gezien? Laatst gewijzigd door Fresh; 23-10-07 om 01:42. |
|
|||
|
|||
als je OpenSSH hebt kunt je via Wi-Fi met unix editors werken, zoals winSCP en PUTTY. SSH schijnt wel batterij te vreten. Je kunt het eraf halen via de installer=>unistall.
|
|
||||
|
||||
kan iemand mij helpen
ik heb de baseband geflashd en nu krijg ik de melding incorrecte sim maar wel het juiste imei nummer .
als ik de at&t sim plaats dan verander het imei in 0049.... weet iemand hoe ik terug kan . moet ik de baseband weer flashen??????? stef Laatst gewijzigd door stef1234; 23-10-07 om 08:34. |
|
|||
|
|||
in de handleiding staat dat iets met IPSF en met Wi-Fi.
Is het hebben hiervan een eis? IPSF heb ik niet, Wi-Fi ook niet overal waar ik mijn iPhone aan een PC hang. |
|
||||
|
||||
IPSF moet je even googlen is te vinden. En ik zou het thuis doen als ik jou was dat revirgenizen.
|
|
|||
|
|||
waarom zit dit bestand dan niet in de download bij benodigde bestanden?
Moet je hiervoor betalen? |
|
||||
|
||||
nee gewoon zoeken op internet staat op diverse plaatsen
|
|
|||
|
|||
En wat moet je doen als je geen Wi-Fi hebt?
Kan je dan niet van een OTB 1.1.1 die onder 1.0.2 met AnySim is geunlocked naar 1.1.1.? |
|
||||
|
||||
Nee Wi-Fi is wel nodig.
|
|
|||
|
|||
Nou, ik begrijp niet waarom het gisteren zo moeilijk ging.
Vandaag zonder problemen geupgradet naar 1.1.1. Het virginizen gisteren was blijkbaar dus helemaal goed gegaan. Geweldig! Ik ga eerst een testen of die Postbank TAN sms-jes het nu doen, dat was wel een gemis met 1.0.2. |
|
|||
|
|||
Postbank TAN SMS werkt op 1.1.1
Heb ik toch niet voorniks geupdatet! |
|
||||
|
||||
alle bugfixes voor na deze tutorial staan nu op:
https://forum.iculture.nl/iphone-software-unlock/1311-bugfixes-na-1-1-1-upgrade-rsbt-ringtones-ssh.html |
|
||||
|
||||
wie kan mij helpen
ik probeer de virgi...handleiding
ik heb denk ik het volgende probleem heb de baseband geflashd volgens de handleiding ik heb simfree erop gezet en de dns aangepast met mijn gsm kaart krijg ik de melding kan deze telefoon niet kan unlocken in general staat het juiste imei nummer daarna heb ik de at&T sim erin gedaan en dan krijg ik een 049...imei toen simfree gestart en wederom dezelfde melding wie kan helpen |
|
||||
|
||||
Bij mij doet simfree helemaal niks!! ik zie gewoon dat mooie wallpapertje van simfree maar voor de rest doet hij niks.
-Welke simkaart moet je gebruiken tijdens dit hele proces?? Kan ik iemand telefonisch bereiken die mij even uit de stront kan helpen, ik heb namelijk ook geen verbinding meer met t-mobile op mijn telefoon dit klopt volgens mij wel omdat ik de baseband heb geflashed. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPSF Gebruikers: Guide voor upgrade 1.1.2 Mac & Windows | atQuest | Unlock [archief] | 12 | 19-11-07 15:46 |
Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock | Thirteen | Unlock [archief] | 5 | 29-10-07 13:17 |
|
|