Ultieme iPhone (upgrade) Unlock Gids voor Windows discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) @Dien: Op het appeltje tikken in dat mooie wallpapertje...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@Dien: Op het appeltje tikken in dat mooie wallpapertje
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@fresh, zou het voicemail sms bij nieuw voicemail bericht nu ook werken??
|
|
||||
|
||||
dat is dus vaag, hij deed het bij mij eerst niet toen even wel en nu weer niet :-s
dat is op orange (prepay) als iemand weet hoe het gewoon helemaal wel zou werken zou dat wel heeel fijn zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm... de enige reden waarom ik zou willen upgraden naar 1.1.1 is juist vanwege de voicemail notificatie en alfanumerische sms die niet werkt. Ik blijf dan nog maar even op 1.0.2 (tenzij iemand kan bevestigen dat 1.1.1 wel de oplossing is?).
|
|
|||
|
|||
De SMSen werken, dat kan ik verzekeren. Postbank in ieder geval!
|
|
||||
|
||||
Contacten houden
Ik wil de update maken van 1.02 naar 1.1.1 Is het dan wel zo dat je de contacten in je telefoon houdt? dat zou ik namelijk erg irritant vinden.
|
|||
|
|||
Voor je aan de upgrade begint met je PC syncen met iTunes. Zorg dat je je contacten ook synchroniseert, bijv. naar Outlook. Na de upgrade kun je alles weer netjes op je iPhone zetten. iTunes zet zelfs al je instellingen die je in 1.0.2 had netjes terug.
|
|
||||
|
||||
Virginizer
Kan maar 1 ding zeggen dit werkte voor mij helemaal niet maar zag gisteren ineens dat dev team er ook een had geplaatst en moet zeggen binnnen 15 minuten werkte mijn baseband met juiste imei weer geen gepongel met simfree
|
|
|||
|
|||
is er geen manier zonder Wi-Fi
kheb hier opt werk geen Wi-Fi ... grtz |
|
|||
|
|||
en als je Wi-Fi hebt mag hij niet beveiligd zijn
|
|
|||
|
|||
Dan nog even dit.
Door de verschillende manier van unlocken en de talloze gidsen die er zijn zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik heb: een OTB .1.1.1 downgraded FW en baseband naar 1.0.2. en unlocked met AnySim. Kan ik zonder Wi-Fi naar 1.1.1 en unlocken? (programmeren is geen probleem) Heb ik bij het downgraden ook moeten doen... |
|
||||
|
||||
het ziet er naar uit dat die tiff exploit pagina momenteel niet meer werkt (misschien inmiddels weer wel hoor) dus uitkijken!
ook zijn er nu weer meer 1-click-solutions natuurlijk uiteindelijk moet het kunnen maar voor zo vele mensen hier: als je niets van computers weet waarom denk je dan wel ff zelf je iphone te kunnen hacken??? oh en nilles: tenzij je zo goed kan prgrameren dat jij een usb modem via je dock kan aansluiten gaat dit nooooit werken je moet bij alle unlocks via rss inbellen in je foon, dit zou evt nog via je usb kunnen maar ook moet je internet pagina's opzoeken (tiff exploit) en daar loop je zekers vast! Laatst gewijzigd door sjowol; 24-10-07 om 14:55. |
|
|||
|
|||
Hallo Nilles,
Ik heb even op je PM gereageerd. Zoals sjowol zegt, Wi-Fi is altijd nodig. 1. Voor het bezoeken van de tiff exploit webpagina. 2. Voor je SSH verbinding om files op je iphone te zetten en unix commando's uit te voeren. Je kunt ook met een beveiligd netwerk werken bij het hacken van 1.1.1 Er is namelijk een truuk om in alle rust je Wi-Fi in te richten op de inactieve 1.1.1 iphone. Ik zet hier nog even geen details daarover. Lees de threads die ik je gestuurd heb goed door. Denk na over je IT kennis (zoals sjowol zegt) en begin er pas aan als je er echt van overtuigd bent dat je het aandurft. Een echte one-click methode is er gewoon niet, hoewel die schijn wel steeds gewekt wordt. Je moet weten waar je mee bezig bent. |
|
|||
|
|||
Voor de personen die al 1.1.1 unlocken.
Zou het volgende kunnen om een 1.1.1 die onder 1.0.2. geunlocked is als nog onder 1.1.1 te unlocken. Baseband flashen met WinSCP/Putty op de PC Vervolgens Virgin iPhone met de http://www.iphoneclub.nl/2544/revirginizer-van-iphone-elite-team-is-beschikbaar/ (klopt het dat dan je unlock count weer op 0 staat?) Vervolgens via iTunes updaten naar 1.1.1. en Jailbreaken met: http://www.iphoneclub.nl/2562/ifuntastic-461-automatisch-jailbreaken-op-de-mac/ (Ja op de Mac) Daarna unlocken via WinSCP en AnySim. Misschien te simpel gedacht maar wat denken jullie? |
|
||||
|
||||
http://129.21.116.152:49973/seczones/voeg hier je IMEI nummer in.bin
-Als ik bovenstaande heb ingevuld wat moet ik dan doen om te zorgen dat hij opgeslagen wordt? -De Wi-Fi die wij thuis hebben is beveiligd, kom ik nu nog wel verder??? Laatst gewijzigd door Dien; 24-10-07 om 21:05. |
|
||||
|
||||
als je naar die pagina gaat krijg je direct de vraag of je voeg hier je IMEI nummer in.bin wilt opslaan.
maar KIJK UIT het kan dat de server (129.21.116.152) inmiddels down is.... |
|
||||
|
||||
Dus als hij down is dan kan ik niet verder??
En is het een probleem dat mijn Wi-Fi een password heeft?? |
|
||||
|
||||
sorry sorry sorry het ging niet om de tiff exploit page maar om de download je seczone file page....
ik ga ff kijken hoe dat nu gaat met de independance/elite team manier... waar zit je inmiddels? 1.1.1 erop en moet nu jailbreaken/unlocken? heb je die nieuwe pacay al geprobeerd? Laatst gewijzigd door sjowol; 24-10-07 om 22:06. |
|
||||
|
||||
Ik ben nog niet begonnen, ik wil eerst even de punten die nog niet duidelijk zijn voor me ophelderen. En dan ga ik er morgen op mijn gemak aan beginnen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPSF Gebruikers: Guide voor upgrade 1.1.2 Mac & Windows | atQuest | Unlock [archief] | 12 | 19-11-07 15:46 |
Mac of Windows PC??? voor jailbreak en unlock | Thirteen | Unlock [archief] | 5 | 29-10-07 13:17 |
|
|