//

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN)

Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Let op onderstaande guide is door mij zelf uitgevoerd en dus ook getest, ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten gemaakt door een ander, je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-07, 20:35
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) UPDATE

Let op onderstaande guide is door mij zelf uitgevoerd en dus ook getest, ik ben niet aansprakelijk voor eventuele fouten gemaakt door een ander, je blijft ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor het volgen van deze guide. Houdt tijdens het hele proces je iPhone gekoppeld aan de oplader en doe de AT&T simkaart in je telefoon tenzij anders aangegeven. Succes!! (Wijk niet af van de guide a.u.b)

Download via onderstaande rapidshare link alles wat je nodig hebt, hierin zit Carnaval, iBrickr, Firmware 1.1.1

(RAPIDSHARE LINK WORDT VANAVOND ROND 21:00 GEPLAATST, ben nu op werk vandaar)


Nu heb je dus alles wat je nodig hebt voordat je begint aan deze guide.

1: We gaan eerst even een Source toevoegen in [wiki]Installer[wiki/]. Open Installer op je iPhone, druk rechtsonderin op "Sources" vervolgens druk je rechtsboven op "Edit" en dan weer linksbovenin op "Add" voeg nu deze link achter de http die erstaat i.unlock.no/ en druk op OK en laat hem even bijwerken. Druk rechtsbovenin op "Save" ga naar stap 2.

2: Druk in Installer onderin op "Install" sroll naar beneden en je zult nu het mapje "Unlocking Tools" zien, druk hier op en installeer "The Virginizer (03.x)" ga naar stap 3

3: Zorg dat je "The Virginizer (03.x)" draait en laat hem zijn gang gaan. Als hij klaar is reboot je iPhone.

4: Als alles goed is gegaan, dan heb je nu een virginized iPhone, en zit je in het activatie-scherm op je iPhone.

5: Open het mapje van iBrickr en zoek naar het bestandje "iphoneinterface.exe" klik hierop, er opent een dos-schermpje. Voer het volgend in: enterrecovery en druk op enter. Wacht even tot je je iPhone op het gele driehoek schermpje ziet staan en in het dos-schermpje zou *****disconnected***** moeten staan.

6: Open iTunes en deze zal aangeven dat er een iPhone in recovery-mode gevonden is, klik de pop-up weg, houdt SHIFT ingedrukt en klik op Restore, selecteer nu de zojuist met rapidshare gedownloade 1.1.1 file en restore je iPhone.

7: Als alles is goed gegaan dan heb je nu een virgin 1.1.1 en zit je wederom in het activatie scherm.

8: Open het mapje CARNAVAL en open het bestandje met (click here) erachter. Volg alles wat in het programma staat aangegeven. (LEES GOED)

9: Gefeliciteerd, je hebt een geactiveerde 1.1.1. Iphone, waarvan YouTube en alles werkt. Ga door naar stap 10

10: Als het goed is heeft CARNAVAL Installer geinstalleerd op je iPhone. Open deze en hij vraagt meteen om een update installeer deze update, doe nu wat bij stap 1 staat.

11: Installeer vanuit "Unlocking Tools" AnySIM 1.1. Ga terug naar je begin scherm door op home-button te drukken. Je ziet nu de anysim applicatie staan. Ga naar Settings>General>Auto-Lock en zet deze op Never. Stop je Simkaart erin (JE NL-SIM) en druk dan op de Anysim applicatie. Scroll met je vinger naar beneden en volg alle stappen en laat Anysim zijn werk doen.

12: Als Anysim klaar is dan kun je deze weer verwijderen met Installer onder het kopje "Uninstall"

13: Als alles goed is gegaan dan heb je nu een Unlocked 1.1.1 Gefeliciteerd!!!!!!

Nu kun je zelf je telefoon gaan aanpassen met verschillende dingen hier op het forum of gebruik een van de guides in de wiki om van unlocked 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 te gaan.

Veel Plezier!!

Laatst gewijzigd door Dien; 01-12-07 om 09:08. Reden: Update
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-10-07, 02:06
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Is het erg als ik tijdens het proces mijn eigen Sim kaart erin laat zitten?

Ik hang vast bij het omzetten van AnySim.
Ik krijg geen verbinding meer met mijn iPhone (ja ik heb gelet op het nieuwe wachtwoord).
BSD en OpenSSH staan nog steeds op mijn iPhone.
  #3  
Oud 27-10-07, 13:21
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ik heb tijdens het proces mijn AT&T sim-kaart erin gehad totdat ik ging updaten naar 1.1.1 op het moment dat je gaat anysim gaat draaien doe je je eigen sim-kaart erin.

Welke wachtwoord heb je gebruikt??

als het dottie is probeer dan eens alpine
  #4  
Oud 27-10-07, 13:48
tescione's schermafbeelding
tescione tescione is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 175
Standaard

ah Dien je bent me voor. Misschien is het ook handig om na de update een restore-stap in te voeren. Mensen die in 1.0.2 met de installer hebben zitten rommelen die kunnen anders na Carnaval de installer niet updaten en dus niet ssh en anysim erop krijgen. Uitstekend werk trouwens!

Laatst gewijzigd door tescione; 27-10-07 om 14:08.
  #5  
Oud 27-10-07, 14:18
Gabster Gabster is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 40
Standaard

Dit klinkt erg goed en erg duidelijk.
Als ik het zo lees wil ik mijn iphone ook wel 1.1.1 maken.

Maar hoe zit het met het bericht hierboven?
Eerst restoren hoe bedoel je dat?

Als hij geupdate is naar 1.1.1 daarna meteen restoren naar 1.0.2 en dan weer update naar 1.1.1

Of restoren naar 1.1.1? als je 1.1.1 al heb?

Alvast bedankt.
  #6  
Oud 27-10-07, 14:21
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

ik had via iTunes geupdate naar 1.1.1.
Moest daarna nog restoren naar 1.1.1. om alles in orde te krijgen.
Verder is het duidelijk genoeg om te doen.
  #7  
Oud 27-10-07, 14:34
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

@Tescione ik heb inderdaad geen virginizer.sh erop gezet omdat ik hier een error mee kreeg. Maar bedankt voor de tip!!

Ik ben blij voor degene die het gelukt is
  #8  
Oud 27-10-07, 15:54
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Ik zal inderdaad nog even een staptoevoegen na stap 14, nadat je geupdate hebt naar 1.1.1 doe dan gelijk even een restore in iTunes naar 1.1.1 zodat eventuele oude 3rd party apps verwijderd worden. Ik zal dit later bijvoegen kan even niet bij de computer.
  #9  
Oud 27-10-07, 16:00
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dien Bekijk bericht
Ik zal inderdaad nog even een staptoevoegen na stap 14, nadat je geupdate hebt naar 1.1.1 doe dan gelijk even een restore in iTunes naar 1.1.1 zodat eventuele oude 3rd party apps verwijderd worden. Ik zal dit later bijvoegen kan even niet bij de computer.
Je kan ook stap 14 wijzigen in restoren ipv updaten
  #10  
Oud 29-10-07, 14:57
deswert deswert is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 15
Standaard

Hoe gaat die activering met CARNAVAL juist in zijn werk? Ik vind geen instructies hieromtrent
  #11  
Oud 29-10-07, 15:02
Nikos1984's schermafbeelding
Nikos1984 Nikos1984 is offline
• iOS 8.3
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Almere
Berichten: 135
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deswert Bekijk bericht
Hoe gaat die activering met CARNAVAL juist in zijn werk? Ik vind geen instructies hieromtrent
wordt in het progje zelf allemaal stap voor stap uitgelegd in noob taal!
  #12  
Oud 29-10-07, 23:25
chipbroker chipbroker is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: hengelo
Berichten: 67
Standaard

Dank je wel Dien, heb net de upgrade uitgevoerd super :-D
  #13  
Oud 30-10-07, 12:21
deswert deswert is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 15
Standaard

Inderdaad, ik heb al veel guides doorgenomen maar de deze was de eerste die ik zelf aandurfde!

Bedankt!
  #14  
Oud 30-10-07, 12:33
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Geen probleem ben blij dat het gelukt is bij jullie...
  #15  
Oud 30-10-07, 21:28
Guest-20180619184752
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Kan iemand verifieren dat dit ook kan zonder simkaart van AT&T?
  #16  
Oud 31-10-07, 00:33
chipbroker chipbroker is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: hengelo
Berichten: 67
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door davidoff Bekijk bericht
Kan iemand verifieren dat dit ook kan zonder simkaart van AT&T?
Ja hoor, hem de AT&T simkaart er niet bij gebruikt
succes
  #17  
Oud 31-10-07, 19:58
pxn.hugo pxn.hugo is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 8
Standaard

Maakt het uit met welke versie van AnySim je hebt gewerkt om 1.0.2 te unlocken? Ik heb v 1.1. gebruikt.

Verder heb ik mijn AT&T sim niet meer is dat echt noodzakelijk of heeft iemand de updrage van 1.0.2 unlocked naar 1.1.1 ook uitgevoerd zonder de AT&T sim te plaatsen?
  #18  
Oud 31-10-07, 20:16
Dien's schermafbeelding
Dien Dien is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 610
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pxn.hugo Bekijk bericht
Maakt het uit met welke versie van AnySim je hebt gewerkt om 1.0.2 te unlocken? Ik heb v 1.1. gebruikt.

Verder heb ik mijn AT&T sim niet meer is dat echt noodzakelijk of heeft iemand de updrage van 1.0.2 unlocked naar 1.1.1 ook uitgevoerd zonder de AT&T sim te plaatsen?
Zie de post boven die van jou, daar heeft iemand dus gewoon zijn eigen sim-kaart gebruikt en dat schijnt ook te werken.

Volgens mij maakt het niet uit welke anysim je gebruikt hebt hiervoor.
  #19  
Oud 31-10-07, 22:34
ugene's schermafbeelding
ugene ugene is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 275
Standaard

ik krijg in winscp een error: network error: connection time out? ligt dit aan mijn Wi-Fi of iets anders??
  #20  
Oud 01-11-07, 18:56
marqw marqw is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Limburg
Berichten: 66
Standaard

even een vraag, ik heb nu een iphone 1.0.2 werkend, is het verstandig te upgraden volgens bovenstaande guide, of toch maar bij 1.0.2. blijven??
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlocked 1.0.2 > 1.1.1 naar unlocked 1.1.2 (WIN) Dien Unlock [archief] 325 10-04-08 00:00
Unlocked 1.0.2 naar de nieuwste versie? leike Archief 1 06-03-08 13:47
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 02:33
iPhone 1.0.2. unlocked MAC naar 1.1.1. unlocked efefes Unlock [archief] 2 13-11-07 15:20
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.