Ervaringen met 1.1.1 (+ 3d party apps) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier is de plek om je ervaringen met firmware versie 1.1.1 te delen (wat werkt er wel, wat werkt er niet, wat zijn de verbeteringen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ervaringen met 1.1.1 (+ 3d party apps)
Hier is de plek om je ervaringen met firmware versie 1.1.1 te delen (wat werkt er wel, wat werkt er niet, wat zijn de verbeteringen, wat mis je t.o.v. 1.0.2, opmerkingen, enz).
Heb het sinds gisteren draaien en dit zijn mijn opmerkingen: - ik heb nu nog maar 50 MB beschikbaar om 3d party apps te installeren. Komt dit doordat de nieuwe software veel meer ruimte nodig heeft of is er iets mis gegaan? - YouTube werkt niet, ik krijg de volgende foutmelding: "You must first connect to iTunes with an Internet connection to enable YouTube" - krijg hem niet met alle sims geactiveerd
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alfanumerieke SMS-en komen nu wel binnen
|
|||
|
|||
Ondersteund deze 1.1.1 firmware nu ook de Nederlandse typ correctie? Zo ja, werkt dat goed?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
@lime: Nee, er zit geen Nederlandse spellingscorrectie bij. Je kunt nog steeds wel het aangepaste spellingsbestand gebruiken. FF goed zoeken hier op het forum, dan vind je hem wel.
@Spree: Voicemail notificaties komen nu wel binnen, echter zijn de sms-en leeg. Je krijgt vanuit de SMS een optie om je Voicemail te bellen. Echter als je vervolgens de Voicemail belt, blijkt dat de iPhone het volgende nummer belt: (084) 236-24. Zal wel ergens standaard zijn ingesteld, ben nog niet achtergekomen waar je dit is opgeslagen en waar je hem dus kan veranderen in 1233. Postbank heb ik nog niet getest...
|
||||
|
||||
Postbank TAN SMS werkt ook. Ik heb het net getest en TAN sms-en komen nu gewoon aan .
|
|||
|
|||
Je krijgt hem niet met alle SIMS geactiveerd? Hmm heb je hier al iets meer over gevonden? Zelfde operators? Sim kaarten versies? ...
|
|
||||
|
||||
Jawel, het lukt uiteindelijk wel met alle SIM's. Echter moet je de 1.1.1 originele Lockdown map terugzetten en de activatie opnieuw handmatig uitvoeren (totdat er een geautomatiseerde methode beschikbaar is).
Dus na het terugplaatsen van Lockdown opnieuw de volgende stappen uitvoeren: Dev Team Non AT&T Sim Activation 1.1.1 OSX - ModMyiPhone - Wiki
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 14-10-07 om 23:39. |
|
||||
|
||||
Ik heb inderdaad hetzelfde met youtube.. iemand al een optie?
daarnaast heb ik nog niet uitgevonden hoe ik de nummernotatie aan moet passen... |
|
||||
|
||||
YouTube nog niet...
Ze hebben het ABPhoneFormats.plist bestand verwijderd, de "format" gegevens zijn elders, in een ander bestand verwerkt. Ik ben nog niet uit waar deze te vinden zijn.
|
||||
|
||||
@the quote: dat is voor 1.0.2 niet voor 1.1.1.
|
||||
|
||||
Volgens deze pagina: AppSupport - The iPhone Dev Wiki werkt het wel, maar met andere files.. succes! (en als iemand me kan helpen met upgraden naar 1.1.1, graag!)
|
|
||||
|
||||
@ Tinus & atQuest: de nieuwste versie van iNdependence is net uit en kan de iPhone activeren en YouTube werkend krijgen. Bovendien is het lockdownd bestaand gekraakt waardoor je gemakkelijk van SIM kunt swappen:
independence - Google Code Heb het net getest werkt perfect. YouTube's back!
|
||||
|
||||
"." shortcut en Swap Tunes
Bij mij werkt alleen het "." shortcut niet. Als ik twee keer op spatie druk dan geeft hij gewoon twee spaties weer. Als ik met beide duimen op spatie indruk werkt het ook niet. De shortcut staat wel aan (onder Settings --> General --> Keyboard). Heeft iemand hem wel werken?
Even een opmerking met betrekking tot Swap Tunes (muziek/video synchroniseren met 2 van iTunes voorzien Mac's / PC's), dit programma werkt alleen als je BSD hebt geinstalleerd.
|
||||
|
||||
Helaas, Mac-only maar toch bedankt!
Bovendien ben ik een AnySim gebruiker, ik moet dus goed uitkijken. Mocht iemand me willen helpen met de 1.1.1 unlock/sim-unlock: graag! (ik denk dat de betaalde iPSM het beste werkt) Laatst gewijzigd door atQuest; 16-10-07 om 13:37. |
|
||||
|
||||
Okay, ik heb al een gehackte versie maar die is na de hack dus niet meer jailbroken... als ik een jailbreak uitvoer met independence hoef ik dan niet (voor de 10e keer) de hack uit te voeren?
|
|
||||
|
||||
Ik heb het voor elkaar.. jij tube doet het.. nu de nummer notatie nog
|
|
||||
|
||||
En de "." shortcut door dubbel op spatie te klikken, werkt die ook?
|
||||
|
||||
Yeps, via de independance methode doet hij het.. maar ik heb nog geen nederlands woordenboek/nummernotatie.... al iemand een idee hierover?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe nu met nieuwe inschrijf manier voor iPhoneclub party?? | zeki | Archief | 14 | 09-12-08 12:28 |
ZiPhone - 3rd Party Apps werken niet ? | BadSide | Unlock [archief] | 12 | 16-02-08 23:04 |
Upgrade 1.1.3: Welke 3rd party apps verwijderen? | Ketsjap | Unlock [archief] | 3 | 01-02-08 18:12 |
3rd party apps werken niet | Peter | Unlock [archief] | 2 | 30-10-07 18:29 |
Automated method for iPhone 1.1.1 jailbreaking/third-party apps coming soon | TJB | Archief | 8 | 21-10-07 22:18 |
|
|