//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

macfreaker macfreaker is offline

iPhone(club) Guru

Profielboodschappen

Profielboodschappen 31 t/m 40 van 68
  1. macfreaker
    18-07-08 18:42
    macfreaker
    Is verplaatst maar maak het niet te bont. Of wordr direct verwijderd.
  2. borgqueenx
    18-07-08 18:38
    borgqueenx
    Mag dit topic niet verplaatst worden naar chat? https://forum.iculture.nl/f41/i...ne-com-12.html

    Zodat iedereen vrolijk kan blijven praten en open blijft? Thx.
    of is dat ook weer tegen een van de vele regels?
  3. macfreaker
    13-07-08 13:52
    macfreaker
    Hallo Percy,
    Heb je al geprobeerd met te restoren ? Anders zou ik zeggen etrug restoren en zien of het probleem er dan nog is. Anders wachten op de nieuwe firmware die uit is en zodra de unlock er is deze gebruiken. Aan u de keuze.
  4. PeRzY
    13-07-08 13:47
    PeRzY
    hey, ik heb even een vraagje; mijn telefoon valt om de haverklap uit, zonder dat ik iets doe! als ik dan een harde reboot doe dan doet ie het weer voor een tijdje en daarna valt ie weer uit! heb je misschien enig idee hoe ik dit kan oplossen?? word er helemaal gek van en kan niks op het forum vinden hierover of mensen met hetzelfde probleem. ik hoop dat je me kunt helpen...
    mvg Percy
  5. macfreaker
    09-07-08 23:57
    macfreaker
    Dan vrees ik dat je voor het probleem van de eigenaar zoult moeten restoren. Maar je kan beter wachten en zien wat de nieuwe firmware vrijdag brengt. Voor de fotos zou , deze zou je moeten zien wanneer je inlogt via winscp of een ander ftp programma. deze staan onder /var/mobile/media/dcim.
  6. jellegoossens
    09-07-08 23:49
    jellegoossens
    eigenaaid =eigenaar
  7. jellegoossens
    09-07-08 23:49
    jellegoossens
    hmm, heb zonet nog een foto getrokken, en hij sleept die dan weg onderaan dat vierkantje zo eh op je iphone.. sluit ik 'm net aan op mn laptop, en kan ik die foto's nog niet zien..? en nog iets, ik heb deze ipone overgekocht vn iemand, als ik itunes open dan op mn laptop, zegt ie.. dit is de iphone van .. ( naam vn de vorige eigenaar ) en je gsm nr is ( ook de nr vn de vorige eigenaaid ) hoe kan ik dit aanpassen ??
  8. macfreaker
    09-07-08 23:32
    macfreaker
    nee, normaal moet je niets downloaden. Dus elke foto die je neemt zou moeten in je iphone staan en bekeken kunnen worden. En wanneer de iphone aansluit aan je pc kan je deze dan importeren op je pc ?
  9. jellegoossens
    09-07-08 23:26
    jellegoossens
    ey macfreaker het is gelukt met mijn iphone verbinding te krijgen met internet waarvoor bedankt het enige probleem wat ik nu nog heb is het volgende ik kan fotos maken, maar als ik dan naar het icoontje ga van MIJN FOTOS , staat er niets in :s die map is gewoon leeg.. waarom? moet ik iets donwloaden of zo ?
  10. macfreaker
    09-07-08 23:23
    macfreaker
    Kan je eerst eens uitleggen wat je audiostoring juist inhoud ?

Over mij

  • Over macfreaker
    Woonplaats
    Aalst(50.936242,4.025867)
    Hobby's
    mac , iphone , development
    Beroep
    IT-support
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    14.0 beta
    Firmware iPad
    iPadOS 14.0 beta
    Besturingssysteem
    macOS

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 25-07-20 15:00
  • Geregistreerd: 16-12-07

Vrienden

Vrienden 1 t/m 10 van 13

Contactinformatie

Chatberichten
Stuur een chatbericht naar macfreaker met...
Deze pagina
https://forum.iculture.nl/leden/4305-macfreaker.html

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.