Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Peterpaul290 “The Apple TV 3 has successfully been jailbroken and it is untethered,” is a phrase that we have all been ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Komt wel ((-:
|
|
|||
|
|||
Slecht nieuws
|
|
||||
|
||||
In de kliko met dat ding
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Beamer app is toch een leuk alternatief. Dit maakt het wachten enigszins verdraagzaam
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de betaalde versie van AirVideo, ondersteund wel gewoon DVD (video_ts) en MKV. Alleen ondertiteling uit een DVD kan je niet selecteren, maar bijvoorbeeld wel xvid met externe subs of als de MKV externe subs bevat. Zeer tevreden!
Ik weet trouwens niet wat de meerwaarde ten op zichte van de Air Video Free is... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jazeker, versie 2 is op internet al duurder dan versie 3.
Zodra de JB voor de 3 er is, zal dit weer andersom zijn. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen voor de ATV 3 zal er geen jailbreak zijn. Het heeft dus niets te maken met de iPhone 5, 6, 7 of 8 Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 20-05-12 om 16:43. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daaarom.... Pfffff. We hope now....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hopelijk vinde ze er iets op voor de atv3...
|
|
|||
|
|||
Kort na de release van de Apple TV 3 verscheen er al een bericht van één van de leden van het Dev Team met de boodschap dat het heel moeilijk gaat worden om de ATV3 te jailbreaken.
Men vroeg zich af waarom het goedkoopste iDevice zo weinig aanvalspunten heeft om exploits te injecteren. Daar kan men zich vragen bij stellen. Is het omdat de ATV3 een heel andere kernel heeft dan de overige iDevices? Ligt het aan die heel speciale A5 processor? Of misschien ook aan de afgeslankte iOS versie die op de ATV3 draait? |
|
|||
|
|||
heeft de 4s ook geen a5 processor?
en zoals ik al zei,"hopelijk" ik denk niet dat ik de enigste ben die er zo over denkt,moest het toch komen, ik zal het met open armen ontvangen! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|