Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door boomer21 Dus als atv3 heb welke firmware zou je moeten hebben voor een toekomstige jailbreak? Op basis van de reactie van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 juni 2012 om 13:46 ---------- Apple TV 5.0.2 (9B830) software update released for 2nd and 3rd generation Apple TV "nitoTV tweeted that 5.0.2 firmware is still vulnerable to the pod2g’s untethered jailbreak for the Apple TV 2, so we can expect the updated version of FireCore’s Seas0nPass for Apple TV 5.0.2 soon." |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jb jb jb jb jb...,kan niet wachten voor mijn atv3
|
|
|||
|
|||
Nou.... Had wel een klein beetje verwacht dat er iets meer verteld zou gaan worden in de keynote over support voor de appletv (3). Nog niks dus. Jailbreak lijkt nog ver weg. Misschien toch eens gaan denken aan een alternatief. Jammer de pammer.
|
|
|||
|
|||
ik had toch iets gelezen over een nieuwe firmware voor de atv?of ben ik verkeerd?
|
|
|||
|
|||
Klopt. 5.0.2. Maar die voegt niet echt iets toe.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/offtopic/ Ik heb alle UDID"s van mijn iDevices geregistreerd in mijn iOS Dev Account en de iOS 6 beta software er op de normale en (legale) weg opgezet /ontopic/ |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je voor de beta op atv3 de nieuwe xcode soms nodig ?
Ik zie de atv namelijk niet in mijn organizer opduiken ( xcode 4.3.3. ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb een Appletv 2 op de kop getikt via Marktplaats. Mijn Appletv 3 gaat nu dus of de verkoop in of de zolder op. Mag dan pas weer naar beneden komen als er eindelijk eens een jailbreak is. Gewoon blijven hopen maar kan nu wel effe vooruit.
|
|
|||
|
|||
Nog nieuws over jb apple tv 3???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
je leest ook nergens iets over een jailbreak voor de tv 3
|
|
||||
|
||||
Oh ja wel volop,
5 sec met google en voila http://lmgtfy.com/?q=Apple+tv3+jailbreak#seen Apple TV 3 jailbreak status update http://www.appletvhacks.net/tag/apple-tv-3-jailbreak/ Ect ect |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Koop een voordelige Raspberry, raspbmc op de sd kaart en gaan. Werkt prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|