Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) slotje........
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
slotje.....
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wat ik gebruik is de App Air Video voor de iPhone of iPad. Met deze App kun je alle formaten zoals mkv probleemloos afspelen. Je streamt de bestanden vanuit je pc naar Air Video. Air video ondersteund ook Air Play waardoor je video's naar je Apple TV kunt streamen. Dit werkt perfect voor mij zonder hapering. Air Video is zeker het geld waard.
|
|
|||
|
|||
Het blijft een beetje belachelijk dat je een iPhone of iPad zou nodig hebben om deftig gebruik te maken van een appleTV
Ik heb echt geen zin om van mijn computer naar de iPhone te streamen, om dan vanaf mijn iPhone weer door te streamen naar de AppleTV... Liggen daar 3 apparaten stroom te verbruiken, speelt bijna elk ding mijn film af, moet je je telefoon als onhandige afstandsbediening gebruiken, of pauzeert de film als je telefoon krijgt... Dan gebruik ik de AppleTV liever voor wat hij nu kan dienen, en hang ik wel een externe HD aan mijn TV voor de films... |
|
|||
|
|||
http://www.prweb.com/releases/prweb2013/1/prweb10301648.htm
Zou het nu waar zijn of niet??? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mm hoop dat het wel real is ...
Software Development Status Update : Apple TV 3 Untethered Version - CompletedBeta Testing is now over. Our team would like to tank all our users who helped us in the beta testing process Current Development Stage: User Interface The software will be available for public download(free) after graphic interface is completed. |
|
|||
|
|||
Natuurlijk is het waar want:
Citaat:
Ik ben nog nooit een jailbreak van de Chip Group tegengekomen, maar wie ben ik |
|
|||
|
|||
Iemand anders wel ervaring met jailbreak van de "chip group"?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er wel enig bewijs dat de jailbreak ook daadwerkelijk werkt?
|
|
|||
|
|||
is fake..het zou al in december uitkomen. hufters zijn het.
|
|
|||
|
|||
Zou geen fake zijn de eerste berichten vsn begin december wel deze niet die is van afgelopen maandag
|
|
|||
|
|||
Als het op de zelfde website staat als de fake van december .Waarom zou deze dan geen fake zijn .
|
|
|||
|
|||
Deze site heeft het bericht over genomen maar is niet de eerste bron
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zeker weten..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|