Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Fanboy klepjes af. schokkend beeld bij mkv Netwerkverbinding wat wegvalt Out of memory Ga maar door Ook AirPlay is maar matig...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Fanboy klepjes af.
schokkend beeld bij mkv Netwerkverbinding wat wegvalt Out of memory Ga maar door Ook AirPlay is maar matig |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Geen last van. Denk dat je het bij je zelf moet gaan zoeken.
|
|
||||
|
||||
Nop.
en ik ben niet de enige met deze problemen . |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij wel.
|
|
|||
|
|||
Je leest overal dat het einde van het jailbreaken in zicht is. Tot de
A4 chip is alles standaard te jailbreacken vanaf a5 is het bijna onmogelijk gebleken. Jammer |
|
|||
|
|||
Every System got its Code .....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple heeft dat wel....... http://www.pivos-europe.com |
|
|||
|
|||
Dat klopt idd
Hdmi dus gebruiken voor audio out (er zijn converters voor te krijgen) of een andere versterker (of geen versterker). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze zijn duurder dan het kastje zelf:-( We wachten of op een versie met optische uitgang. En ander misschien een jailbraek op de Apple tv4? |
|
|||
|
|||
Voor mij is er maar 1 echte mediaplayer de popcorn A-300. De zwaarste "bird scène" zonder schokken gestreamd vanaf een NAS.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het allemaal verschrikkingen van apparaten die Popcorns. De user interface ziet er niet uit.
Sowieso is het nutteloos om iets hogers dan de 40mbps bird scene af te kunnen afspelen, er is geen file die dat nodig heeft en buiten dat is de bird scene al af te spelen met vrij minimale hardware. |
|
|||
|
|||
de interface is erg veranderd met laatste firmware, ophalen van SUBS en het aanmaken van een MOVIE database + covers behoort nu tot de mogelijkheid.
een 1 op 1 BR film vraagt meer dan 40mbps. bird scene via steaming vanaf NAS en niet direct via USB is echt een verschil met andere players. Zelf heb ik ook een Apple TV2 en die kan niet alles afspelen. iig back on topic: Apple TV3 moet helaas nog wachten op de jailbreak volgens de diverse socialmedia. |
|
||||
|
||||
Apple Tv3 komt geen jailbreak voor , men wacht op de release van de nieuwe apple tv dit jaar en gaan daarmee aan de slag ....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Paar belangrijke mappen in het root van Mijn Apple tv per ongeluk verwijderd !? Is er een Manier om die terug te krijgen Apple tv 2 Jailbreak heb ik heel de map cashes verwijderd !? Nu kan ik niks meer updaten ?! Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kijk bijvoorbeeld deze thread maar eens door, Blu-ray Movie Bitrates Here - Blu-ray Forum |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|