Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bananenbennie waarom wordt er op marktplaats dan verschillende jailbreaks voor een paar tientjes aangeboden? Om dezelfde reden dat er op Marktplaats ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ha hij komt 1januari uit
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Joepie Ik ga vandaag nog een Apple TV 3 kopen
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja natuurlijk. Als de United States of Technology dadelijk een ATV 3 jailbreak uitbrengen wat denk je hoe dingen in waarde gaan stijgen
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 02-12-12 om 17:50. Reden: Schreifvauten |
|
||||
|
||||
Je mag de mijne wel kope'
|
|
|||
|
|||
Klopt het wel?
Volgens mij is het zover nog niet lees dit State of the ATV3 | FireCore
|
|
|||
|
|||
Ik weet het niet meer.
|
|
|||
|
|||
Ik ben al van de apple tv afgestapt op een raspberry pi met XBMC werkt net zo goed.
|
|
|||
|
|||
Als je alleen maar XBMC nodig hebt en niets anders is de Raspberry PI een goede (maar ingewikkelde) oplossing. Heb er ook een tijdje mee gespeeld. Er is wel wat Linux kennis nodig om het draaiende te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Ik vind de Raspberry veel te mager voor XBMC, irriteerde me mateloos. Van de week ff de Pivos XIOS DS uit testen, daar heb ik wel goede hoop voor
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Leuk apparaatje, maar zeker niet zo snel als xbmc op de AppleTv 2. |
|
|||
|
|||
Dat ziet er idd goed uit Glaantje die Pivos!! Kan je hierop dan ook via usb een harde schijf aan hangen? Weet dat t apple tv forum is maar gewoon uit nieuwsgierigheid...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Raspberry is leuk voor je slaapkamermet en alleen xbmc hebt. Meer niet. Waar kan jede pivos xios bestellen dan
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|