Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) allemaal leuk : Graag de bron vermelden. En trouwens wat is er anders dan. Men kan al airplayen op je appletv3. Zelfs hd films !! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
allemaal leuk :
Graag de bron vermelden. En trouwens wat is er anders dan. Men kan al airplayen op je appletv3. Zelfs hd films !! etc. dus wat is daar nou anders aan. Ik zie op geen enkel nieuwe nieuws voer airplay. dus graag de bron vermelden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op dit moment werkt (bij mij) de airplay van XBMC niet naar behoren. Het loopt niet vloeiend waardoor een film of livestream schokt (als ik dezelfde film gewoon op het scherm van mijn I-Pad zie werkt het wel goed). Als ik bijvoorbeeld youtube of andere officiele app via airplay afspeel werkt alles wel vloeiend (Zelfs HD bestanden). Wellicht dat als er airplay ingebouwd word in XBMC dit beter gaat.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook geen goede ervaringen met airplay en xbmc naar mijn apple tv 3.
Bij mij is het zo dat op de tv het xbmc instelling menu tevoorschijn komt en op mijn ipad de instructies met hoe ik het programma moet bedienen. Maar zodra ik mijn ipad aanraak dooft het zowel op mijn ipad als op de tv, en komt mijn beeld xbmc instelling menu half op mijn tv en ipad. Iemand die mij kan helpen? |
|
|||
|
|||
Ok duidelijke problemen ik kijk niet vaak via de airplay maar ik heb het een paar keer geprobeerd met films en met succes. Gelukkig heb ik de appltv2 want het is genot om te kijken werkt naar behoren en wordt steeds beter. Veel succes strax als de nieuwe update er is .
|
|
|||
|
|||
Jailbreak Apple tv 3 al beschikbaar?
Zal vast wel ergens op het forum staan maar kon het niet vinden,maar is er nu al een jailbreak beschikbaar voor Apple tv 3 en zo ja,waar vind ik die?
|
|
|||
|
|||
Nope, er is geen jailbreak voor de Apple TV 3
|
|
|||
|
|||
Ok dank je voor je snelle antwoord! Enig idee wanneer die komt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus Apple tv 3 maar verkopen en gejailbreakte 2 kopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Scoor een Pivos Xios DS of een Minix Neo X5
|
|
|||
|
|||
En wat zijn dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stap over op Raspberry Pi
|
|||
|
|||
En dat is??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Volgens Mac Freak is er wel een jailbreak klaar maar is het wachten op de user interface die nog niet klaar is.
|
|
|||
|
|||
MacFreak volgde daarin de website die al maanden en maanden beweerd dat ze toch echt bijna klaar zijn.
Wat helaas een hele dikke scam is. (Niet waar dus!!!) |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|