Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan er geen slotje op deze topic?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan er geen slotje op deze topic?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarom een slotje relaxe stap er zelf uit dan als je geen info meer wil ontvangen
|
|
|||
|
|||
Zo dacht ik er ook over.
|
|
|||
|
|||
İk ook la ma lekker open 😁
|
|
|||
|
|||
News of niet ?
Schijnbaar is ene Mike Davies bezig met de jailbreak of is het weer zo'n neppe pipo. Mike Davies - YouTube |
|
|||
|
|||
Wie weet is dit wat
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
grapjas *** spam!
|
|
|||
|
|||
Super fake
|
|
|||
|
|||
Officiele site van Firecore:
Home | FireCore De officiele blog. Blog | FireCore Zolang het daar niet opstaat geloof ik de andere sites die iets zeggen over Seas0npass niet!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zou die jailbreak nou nog komen of niet?!?!? Het is wel erg stil in jailbreak land zelfs de spam sites zeggen niets meer over atv3 jailbreak 😞
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dan houden we het op stilte voor de sneeuwstorm.
binnenkort zal er vast wel weer een clown komen die zegt dat hij het binnen een week doet. edje |
|
|||
|
|||
Ik heb er tegenwoordig wel ongeveer 50 euro voor over om te kunnen jailbreaken me raspberry werkt wel maar niet zo fijn als me oude apple tv.
|
|
|||
|
|||
streamen van beeldmateriaal via ATV3
Beeldmateriaal dat je kan importeren in iTunes bibliotheek kan je delen via ATV3.
Converteer 'vreemde' formaten vooraf met bvb Smart Converter Pro, v1.5.3 (4+)naar ATV-formaaat. Die converter kost hooguit € 5,-in de Apple store en werkt uitstekend. Is weliswaar een beetje omslachtig. In afwachting van de jailbreak voor atv3. Greetzzz |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon Handbreak gebruiken is een gratis applicatie om te converteren naar het MP4 formaat. Opgelost
Toch wacht ook ik nog steeds op de JB van de ATV3. Maar dat zal er wel niet inzitten aangezien er geen berichten van voorbijkomen. |
|
|||
|
|||
Nog zes dagen en dan viert dit topic zijn eerste verjaardag
|
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|