Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Nog zes dagen en dan viert dit topic zijn eerste verjaardag Jij doet ook alles om je berichten quotum te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Iedereen alvast gefeliciteerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van een NAS afhalen, mirroren vanuit XBMC of VLC, of Beamer installeren als je een Mac hebt. Dat zijn de efficientste manieren.
|
|
|||
|
|||
En de stream mogelijkheden dan? Ik gebruik streamtome incombinatie met een nas en dan AirPlay
|
|||
|
|||
Ik snap hem niet helemaal.
Als ik dus een mac pc heb, kan ik dan vanuit de apple tv 3 alle bedienen mits de apple pc aan staat? Of moet ik naar boven, en dan een film aanklikken die ik wil kijken en dan zeggen stream naar de apple tv. Het zou dan toch het mooiste zijn, als ik het vanuit de apple tv 3 kan bedienen. Het liefst XMBC met alle plugins.. |
|
|||
|
|||
Koop gewoon een pluggy met xbmc erop. Simpel!!!
|
|
||||
|
||||
Nieuws over jailbreak Apple TV 3
ATV 3 Jailbreak Status Update : Pros And Cons Of Jailbreaking Your Apple TV 3 ~ Apple TV 3 Jailbreak
Er is nieuws te melden over jailbreaks voor de Apple TV 3. Om met die laatste te beginnen: de jailbreak zelf is hiervoor eindelijk klaar en op dit moment wordt alleen de user interface nog klaargemaakt. Daarbij is trouwens geen datum gegeven wanneer deze jailbreak vrij zal komen, dus iedereen die daarom zit te springen zal nog even geduldig moeten wachten.
|
|||
|
|||
Volgens mij zat deze net als alle andere berichten al in een ander forum.... En gezien de datum lijkt het mij ook weer zeer onwaarschijnlijk... Niet dat ik negatief ben hoor maar zit er ook met smart op te wachten......
|
|
|||
|
|||
The Chip Group (geeuw) Oude wijn in een nieuw topic (of was het zakken?)
|
|
|||
|
|||
Geweldig! Lekker blijven volhouden, dat leugentje.
En week na week, maand na maand komen mensen weer heel blij vertellen dat het nu eindelijk zo ver is. |
|
|||
|
|||
Topic close please
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
verhip ja
ik dacht dat dat deze was. verkeerd gezien. sorrie sluit deze maar ja. en vergeet me vorige bericht |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
|
|||
|
|||
Voor Apple TV3 eigenaars........er komt straks in de update van XBMC Gotham een mogelijkheid om zonder veel moeite te airplayen vanaf je Ipad naar je APTV3
|
|
|||
|
|||
Dan hoop ik wel dat het goed werkt, aangezien het nu van mijn nas naar ipad (Wi-Fi) naar apple tv3 (kabel) gaat maar niet lekker draait.
blijft veel hangen zeker met HD films |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat zou heel vet zijn.
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|