Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok dit is mijn laatste post op deze topic....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ok dit is mijn laatste post op deze topic.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nou dit gaat helemaal nergens meer over Stelltjes betweters....Rhendriks ik deel je mening.
|
|
|||
|
|||
Ik kreeg hele tijd meldingen om te updaten die ik niet kon uitzetten. Vandaag maar op "ok" gedrukt. Dus nu staat 5.1.1 er op. Ik bedenk met net dat ik dat misschien beter niet had kunnen doen ivm een toekomstige jailbreak..? Wie kan hier wat zinnigs over zeggen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarbij vindt ik nog steeds als je een atv3 koopt in bv. maart je recht hebt op een jailbreak in enkele maanden Of leggen we nu woorden in je mond ? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door rubbererobbie; 12-12-12 om 09:31. |
|
|||
|
|||
The dream is over. Bevestiging van DREAMTEAM GEEN IOS 6 jailbreak. was alleen aandacht trekkerij. Bron is zijn Tweet.
|
|
|||
|
|||
Jongens niet getreurd. Ik heb vandaag de pivos xios besteld uit zurich. 17 december gaan ze in de verkoop en leverbaar. Wel een beetje prijzig. Dus opzoute met die jailbreak appletv3. Fijne kerstdagen
|
|
|||
|
|||
Welkom bij de club
|
|
|||
|
|||
als er morgen bekent word dat er een jb is dan schieten de verkopen omhoog
goede kerst bonus voor apple |
|
|||
|
|||
MKV
|
|
|||
|
|||
het is stil geworden
|
|
|||
|
|||
Komt volgens mij niet meer de jailbreakers lukken het niet meer
|
|
|||
|
|||
Zeg nooit nooit. Er zijn ongetwijfeld nog hackers bezig. Hij komt er best, alleen niemand weet wanneer.
|
|
|||
|
|||
Toevallig dat ik vandaag een beetje aan het spitten ben geweest in een jailbreak scene van ATV.
Wat ik zo'n beetje opmaak uit de verhalen/blogs van de jailbreak ontwikkelaars is dat ze geen moeite meer doen om de ATV3 nog te jailbreaken en dat ze een nieuwe start maken met de ATV4 als die uitkomt. Deze verwachten ze binnen een paar maanden. Ze hopen dan dat apple ook apps uit de appstore toegangelijk maakt via de appstore. Dit zou de kans verhogen op een eventuele jailbreak. Dat apple apps uit de appstore zou toelaten, zijjn ook geruchten. Maar als dit wel een kloppend gerucht is, dan zou een eventule jailbreak ook mogelijk zijn indien dit middels een upgrade mogelijk gemaakt word voor de derde generatie. Dit zo'n beetje wat ik uit de verhalen opmaak, dus of dit ook werkelijk zo gaat lopen is nog maar zeer zeker een vraag. En als de 4de generatie uutkomt? Dan zal bijna iedereen toch het laatste model willen hebben. |
|
|||
|
|||
Ben bang dat android steeds meer gaat verkopen door het niet kunnen jailbreaken van apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Die drie keer zo duur is als de Apple TV, en nu van de markt is gehaald omdat hij zo geweldig was. |
|
||||
|
||||
Nou kan je lullen wat je wilt, maar die apple tv is gewoon ronduit slecht.
ook gejailbroken is het waardeloos. Loopt vaak vast, hapert. stop halverwege de film omdat ie niet meer kan bufferen, noem het maar op. Het is gewoon niet krachtig genoeg. |
|
|||
|
|||
Ik heb reeds meer de een jaar een ATV2 dat bijna dagelijks enkele uren gebruikt wordt. Ik kan me niet herinneren wanneer deze nog eens vastgelopen is ...
|
|
|||
|
|||
Vastlopen, haperen, stoppen?? Que??
Mijn Apple TV 2 speelt ruwweg 12 uur per dag (zowel muziek, als AirPlay, als films, series, etc.). En een vastloper, of andere rare problemen, heb ik echt nog nooit gehad. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|