Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kreeg een melding op mijn appleTV 1080p dat ik hem kon bijwerken. Maar als ik een jailbreak wil uitvoeren als die er ooit komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kreeg een melding op mijn appleTV 1080p dat ik hem kon bijwerken.
Maar als ik een jailbreak wil uitvoeren als die er ooit komt is dat slim? Wat raden jullie aan? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
oud nieuws
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jailbreak ATV3
Geloof me, het gaat nog een hele tijd duren voordat de jailbreak op de ATV 3 uitkomt. Dit komt door een aantal redenen.
1. er zijn relatief weinig ATV3 dus er is weinig animo om hem te jailbreaken 2. In de exploit van pod2g zitten geen kwetsbaarheden voor ATV 3. 3. Omdat de processor een "uitgeklede" versie van de A5 chip is zorgt dit ervoor dat er weinig mogelijkheden zijn om te jailbreaken. Oftewel: je hebt pech als je een ATV 3 hebt gekocht om te jailbreaken aangezien dit nog minimaal een aantal maanden gaat duren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
2) In een exploit zitten nooit kwetsbaarheden. Exploits gebruiken kwetsbaarheden van het besturingssysteem; 3) In de ATV 3 wordt de S5L8942 SoC gebruikt en dat is exact dezelfde SoC dan in de iPad 2,4 (die wel te jailbreaken is). |
|
|||
|
|||
1) Dat is volgens mij een vrij onzinnige stelling, daar er volgens Tim Cook (als ik het goed begreep) al bijna 6 miljoen zijn verkocht. Hoezo weinig??
Oh nee, ik snapte het niet goed. Maar hij verkoop wel lekker: Citaat:
|
|
|||
|
|||
heeft er iemand enig idee wanneer de jailbreak kan komen?
|
|
|||
|
|||
Afwachten niet mee niet minder...
|
|
||||
|
||||
Dat weet niemand. Maar neem van mij aan dat wanneer de jailbreak er is je dat hier heel snel kunt lezen.
|
|||
|
|||
update Atv3
Vandaag is update 5.02 uitgekomen maar heb nu 5.0 op Atv3 als straks de jailbreak uitkomt gaat dat waarschijnlijk van 5.01
- moet dan eerst update naar 5.01? - zoja hoe moet dat dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je heel vlug bent, voor dat Apple het vensterje sluit, kan je nog een manueel herstel doen met iTunes naar iOS 5.0.1 als je het ipsw bestand download (of al hebt). Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie Twitter / nitoTV: AppleTV2,1_5.0.2_9B830 sti |
|
|||
|
|||
Maar nitotv werkt toch gewoon op de vorige versie van de jailbreak toch van versie 5.01 / 5.1.1 ?
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar Apple heeft de exploit van de JB niet opgelost in 5.0.2 dus de JB & plugins zullen wel aangepast worden zodat ze ook met 5.0.2 overweg kunnen.
|
|
|||
|
|||
ok thanks...
|
|
|||
|
|||
Welke firmware
Dus als atv3 heb welke firmware zou je moeten hebben voor een toekomstige jailbreak?
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|