//

En nog een nano-simkaart?

En nog een nano-simkaart? discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees hier zoveel over de nieuwe nano-simkaart voor de iPhone 5. Dat er zoveel mensen zijn die al een nano-sim hebben of reeds besteld ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-11-12, 21:10
appleblues's schermafbeelding
appleblues appleblues is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 23
Question En nog een nano-simkaart?

Ik lees hier zoveel over de nieuwe nano-simkaart voor de iPhone 5.
Dat er zoveel mensen zijn die al een nano-sim hebben of reeds besteld hebben. Dat ze goed of minder goed verkrijgbaar zijn. Bij de ene provider wel bij de andere niet!

Duidelijk is echter niet altijd of men nu een abbo heeft of hem gewoon gebruikt als prépaid.

Ik bedoel dus een gewone prépaid simkaart (in dit geval nano), die ik kan opwaarderen via opwaardeerkaart en evt. een internetbundel of andere bundels aan kan koppelen naar eigen behoefte zoals b.v. BloX van Vodafone.

Het zou me heel erg benieuwen wie er zo' n prépaid nano-simkaart
momenteel gebruikt in zijn nieuwe iPhone 5 en hoe dit bevalt, en van welke provider, en hoe aangeschaft online of via een shop?

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-12, 18:45
appleblues's schermafbeelding
appleblues appleblues is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 23
Talking

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appleblues Bekijk bericht
Ik lees hier zoveel over de nieuwe nano-simkaart voor de iPhone 5.
Dat er zoveel mensen zijn die al een nano-sim hebben of reeds besteld hebben. Dat ze goed of minder goed verkrijgbaar zijn. Bij de ene provider wel bij de andere niet!

Duidelijk is echter niet altijd of men nu een abbo heeft of hem gewoon gebruikt als prépaid.

Ik bedoel dus een gewone prépaid simkaart (in dit geval nano), die ik kan opwaarderen via opwaardeerkaart en evt. een internetbundel of andere bundels aan kan koppelen naar eigen behoefte zoals b.v. BloX van Vodafone.

Het zou me heel erg benieuwen wie er zo' n prépaid nano-simkaart
momenteel gebruikt in zijn nieuwe iPhone 5 en hoe dit bevalt, en van welke provider, en hoe aangeschaft online of via een shop?

Bij voorbaat dank.
NIEMAND DUS! Dat is vreemd.
  #3  
Oud 17-11-12, 22:49
iindoow iindoow is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 11
Standaard

Ik heb een abonnement, en de nano simkaart gratis opgehaald in de vodafone winkel, ik wou ook een prepaid nano simkaart kopen voor mijn vriendin, maar de medewerker zei dat de nano simkaarten momenteel alleen beschikbaar voor abonnees, ik vind het wel raar zo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Levering nano-simkaart peterp0st KPN 15 21-10-12 12:48
Nano-SIMkaart www.simpel.nl iPhone5release Overige providers Nederland 5 30-09-12 20:49
Nano simkaart ! Vredeburg iPhone algemeen 5 28-09-12 16:00
Nano-simkaart Proximus Mr.Bluestar Proximus 22 24-09-12 19:28
Nano Micro simkaart Heavyduty iPhone algemeen 3 18-07-12 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:50.