Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Zo te zien zegt de tittel heel wat, Kunnen jullie mij mss helpen om mijn toegangscode terug te vinden? Hoe ga ik daarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toegangscode vergeten, wat moet ik nu doen?
Beste mensen,
Zo te zien zegt de tittel heel wat, Kunnen jullie mij mss helpen om mijn toegangscode terug te vinden? Hoe ga ik daarmee te werk? Met Vriendelijke groeten, Sof |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je telefoon dan terug?
(eerder deze week vroeg je om hulp om je gestolen telefoon terug te vinden)
|
|||
|
|||
ja hahah ik heb ze echt met de app terug gevonden. Die jongen heeft echt zware rammel gekregen van zijn vader. Maar nu heeft hij een toegangscode erop geïnstalleerd en ik kan niet wachten om mijn iphone terug te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Gezien er iemand anders heeft aan geprutst zou ik hem herstellen als nieuw met iTunes en indien mogelijk een oude icloud backup terug zetten of een backup vanuit iTunes (computer)
|
|
|||
|
|||
ja maar dit gaat niet want itunes vraagt elke keer wat de toegangscode is
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus via die link kan iedereen gewoon de toegangscode van een iPhone eraf gooien? Dus eigenlijk ben je helemaal niets met die toegangscode!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch wel ! Dankzij de toegangscode heeft de "vinder" geen toegang tot de gegevens die de iPhone bevat. Met het bovenstaande "trukje" is de iPhone leeg en kan hij geen reservecopie terugzetten, aangezien hij die op zijn PC niet heeft. De toegangscode lijkt mij dus een perfecte beveiliging. |
|
||||
|
||||
De toegangscode is dan ook bedoeld om je gegevens op de telefoon te beschermen, want bij herstellen worden ook al die gegevens verwijderd. Een dief zal dus niet bij je email, contacten of twitter kunnen komen. Of nog erger, op je mobiel bankieren.
De code maakt het toestel niet onbruikbaar bij diefstal. Op zich zou Apple hier ook een beveiliging voor kunnen maken. Maar het gebeurt nu al zo veel dat personen hun toegangscode vergeten, dus dan krijg je groepen mensen die zich buitensluiten uit hun telefoon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
toegangscode vergeten, kan niks meer doen, wat nu? | chanell | Archief | 1 | 06-12-09 14:23 |
iPhone 3G: Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) | Burak61 | Unlock | 4 | 18-07-09 13:18 |
Help wat moet ik doen?! | robintielemans | Archief | 3 | 10-05-09 23:47 |
HELP ! wat moet ik doen ??? | L03627 | Archief | 3 | 10-05-09 18:55 |
Wat moet ik doen :S???????????????? | wo-man | Archief | 2 | 03-04-09 22:20 |
|
|