//

Probleem na installeren firmware 2.0

Probleem na installeren firmware 2.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0) volledig gevolgd, voor windows de IPSW Builder gevolgd, de iPwner, maar na shift-herstel en download ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-07-08, 19:09
metaposos metaposos is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Standaard Probleem na installeren firmware 2.0

Ik heb de Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0)
volledig gevolgd, voor windows de IPSW Builder gevolgd, de iPwner, maar na shift-herstel en download krijg ik een foutmelding. De iPhone kan niet hersteld worden (6).

Hoe krijg ik me iPhone uit de recovery mode en hoe kan ik eventueel de oude instellingen herstellen, als dat nog kan. Of hoe kan ik beter de nieuwe firmware installeren.

Help !

Laatst gewijzigd door Bomans; 26-07-08 om 19:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-07-08, 19:18
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

gebruik de zoekfunctie eens
astu: https://forum.iculture.nl/f14/i...e-de-loop.html
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 26-07-08, 19:36
metaposos metaposos is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 3
Standaard Probleem niet over

Hij is uit de recoverymode, opnieuw opgestart, maar nu wordt de SIM/kaart niet herkent.
  #4  
Oud 27-07-08, 19:41
troubleshooter troubleshooter is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 3
Standaard

Ik heb het zelfde probleem, dat wil zeggen, veel verder dan het initiële scherm kom ook niet, ben wel benieuwd of je inmiddels verder bent! Succes, John.
  #5  
Oud 30-07-08, 16:23
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door troubleshooter Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem, dat wil zeggen, veel verder dan het initiële scherm kom ook niet, ben wel benieuwd of je inmiddels verder bent! Succes, John.
heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)
  #6  
Oud 30-07-08, 16:31
Ezekiel's schermafbeelding
Ezekiel Ezekiel is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Baarn
Berichten: 305
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)

Als je in deze post gaat kijken https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html kan je vinden hoe en wat.

het makkelijkste voor jou is hem te restoren met de custom firmware die gemaakt is door Michael.
__________________
iPhone 4 32Gb,iPad Wi-Fi 64gb,iPhone 3G 16Gb
  #7  
Oud 30-07-08, 16:31
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
heii hallooo,ben nieuw hier en idd hoe kan je je simlock unlucken??verder staat er niet hier beschreven op forum..kan nog steeds niet op me Iphone!!grrr(na het upgraden naar 2.0!)
Heb je de zoekoptie al geprobeerd? Er staat een heleboel antwoorden op jou vraag. Probeer het hier anders eerst even: https://forum.iculture.nl/f59/i...leidingen.html
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #8  
Oud 30-07-08, 17:07
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ezekiel Bekijk bericht
Als je in deze post gaat kijken https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html kan je vinden hoe en wat.

het makkelijkste voor jou is hem te restoren met de custom firmware die gemaakt is door Michael.
heei ezekiel en scorpiosoft,dankje voor jullie snelle reactie!!maar weet je wat ook de probleem is???weet hoe je moet bellen thats it...heb echt geen verstand van computers das ook een groot probleem!!!heb pag 1 tot 65 door gelezen,maar word niet wijzer van
  #9  
Oud 30-07-08, 17:10
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

hier worden dingen uitgelegd over foutmeldingen
ook over error 6
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl
  #10  
Oud 30-07-08, 17:15
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
heei ezekiel en scorpiosoft,dankje voor jullie snelle reactie!!maar weet je wat ook de probleem is???weet hoe je moet bellen thats it...heb echt geen verstand van computers das ook een groot probleem!!!heb pag 1 tot 65 door gelezen,maar word niet wijzer van
Misschien is het dan raadzaam iemand bij jou in de buurt te zoeken die wel handig met computers (en iPhones) is. Laat hem/haar het dan doen en kijk goed mij over zijn/haar schouders.

Is dit een optie voor je?
  #11  
Oud 30-07-08, 17:20
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

jah dat is ckers een optie!!!moet eerst gaan vinden!woont namelijk pas hier,dus ik ken nog niemand ook weer een probleemmaar bedankt alvast!!zet me Iphone maar weer in de doos!grrr totdat ik iemand hebt gevonden die met computers doet!houdooee
  #12  
Oud 30-07-08, 17:22
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

@thebull
misschien handig als je hier vermeld waar je woont.
als mensen zien dat je dicht bij ze woont, kunnen ze misschien aan bieden te helpen
  #13  
Oud 30-07-08, 17:23
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als je even bij je gebruikers instellingen je woonplaats erbij voegt zijn er misschien mensen op het forum die dicht in de buurt wonen. Het is maar een idee.

@Slodo, je was me net voor.
  #14  
Oud 30-07-08, 17:25
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
jah dat is ckers een optie!!!moet eerst gaan vinden!woont namelijk pas hier,dus ik ken nog niemand ook weer een probleemmaar bedankt alvast!!zet me Iphone maar weer in de doos!grrr totdat ik iemand hebt gevonden die met computers doet!houdooee

wat is het status nu van je iPhone.
leg stap voor stap even uit wat je hebt gedaan en wat er nu mis is.
Welke foutmelding krijg je.

Denk even na wat je gaat neerpennen en dan kunnen we je er mss wel doorlootsen.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #15  
Oud 30-07-08, 17:34
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

woont in Veenendaal!ik zie steeds een stekker en een cd met een muziektekentje(itunes?)en hij knippert de hele tijd van stekertje dan naar een appel teken!jah ik wou wagen om van 1.1.4 naar 1.2 kreeg daarna die problemen,,dom dom !daarvoor was de Iphone perfeckt hebt daarvoor ook de cydia op me foon!als ik hier iets stom typ ,neem me dan niet kwalijk!!!
  #16  
Oud 30-07-08, 17:55
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
woont in Veenendaal!ik zie steeds een stekker en een cd met een muziektekentje(itunes?)en hij knippert de hele tijd van stekertje dan naar een appel teken!jah ik wou wagen om van 1.1.4 naar 1.2 kreeg daarna die problemen,,dom dom !daarvoor was de Iphone perfeckt hebt daarvoor ook de cydia op me foon!als ik hier iets stom typ ,neem me dan niet kwalijk!!!
Je moet je iPhone connecteren met je pc . Dat vraagt hij je te doen met dat pictogram....
  #17  
Oud 30-07-08, 18:43
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

>staat dan : Itunes heeft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.dus ik druk op herstellen!an staat: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de Iphone wilt herstellen?hierdoor worden allen media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de Iphone-sofware geistalleerd. (keuze uit herstellen en bijwerken of anuleren. dan druk ik op herstellen en bijwerken! als het staat dat me iphone is hersteld!dan zie je op me iphone`> enter pin en call for emergengy!ik toets me pin dan zie je weer het teken van kabeltje en itunes!!!!!en dat heb ik al een paar keren geprobeerd!!!hoop dat het een beetje duidelijk is ,wat ik hier typ..alvast bedankt
  #18  
Oud 30-07-08, 21:08
Sjaak68's schermafbeelding
Sjaak68 Sjaak68 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thebull Bekijk bericht
>staat dan : Itunes heeft een Iphone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is.U moet deze Iphone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes.dus ik druk op herstellen!an staat: Weet u zeker dat u de fabrieksinstellingen van de Iphone wilt herstellen?hierdoor worden allen media en andere gegevens gewist en wordt de nieuwste versie van de Iphone-sofware geistalleerd. (keuze uit herstellen en bijwerken of anuleren. dan druk ik op herstellen en bijwerken! als het staat dat me iphone is hersteld!dan zie je op me iphone`> enter pin en call for emergengy!ik toets me pin dan zie je weer het teken van kabeltje en itunes!!!!!en dat heb ik al een paar keren geprobeerd!!!hoop dat het een beetje duidelijk is ,wat ik hier typ..alvast bedankt
Hou de shift toets eens ingedrukt als je op de knop voor herstel drukt. Je moet dan de file kiezen die je wilt installeren. Wat jij nu doet is een cirkel waarin je de iPhone met de originele firmware steeds weer re-set. Het is de bedoeling dat je de aangepaste software met jailbreak etc laadt.
  #19  
Oud 03-08-08, 20:46
thebull thebull is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Thumbs up

lieve leden van iphone..dank dank voor jullie snelle hulp!!!mijn probleem is verholpen.hebt nu de 2.0 versie!!!!te gek
  #20  
Oud 15-09-08, 22:24
berserkrico's schermafbeelding
berserkrico berserkrico is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 21
Standaard

oeps.. misspost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Firmware 4.0.1 installeren IceFollow iTunes 0 12-09-10 15:02
Firmware 3.1.3 opnieuw installeren faldera iPhone algemeen 4 30-06-10 20:15
hoe firmware 3.1.2 installeren stef007 Archief 2 21-04-10 10:40
Raar probleem firmware installeren Gydo S Archief 10 19-08-08 14:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.