//

Tijdens gesprek van 3G naar GPRS?

Tijdens gesprek van 3G naar GPRS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaak tijdens een telefoongesprek gaat de verbinding van 3G naar GPRS. Het gesprek word niet verbroken ofzo, dus dat is wel gek. Het 3G icoontje ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-10-09, 15:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard Tijdens gesprek van 3G naar GPRS?

Vaak tijdens een telefoongesprek gaat de verbinding van 3G naar GPRS. Het gesprek word niet verbroken ofzo, dus dat is wel gek. Het 3G icoontje linksbovenin veranderd gewoon naar het GPRS icoontje.

Hoe los je dit op en heeft iemand anders dit ook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-10-09, 15:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Vaak tijdens een telefoongesprek gaat de verbinding van 3G naar GPRS. Het gesprek word niet verbroken ofzo, dus dat is wel gek. Het 3G icoontje linksbovenin veranderd gewoon naar het GPRS icoontje.

Hoe los je dit op en heeft iemand anders dit ook?
Heeft nikske mee bellen te maken of smsen,das alleen voor internet .
3G is veel sneller surfen maar als dit naar gprs valt geraakt je internet bijna niet meer vooruit.Als je sowieso al geen internet hebt moet je er niet naar kijken.

Het enige dat telt is het aantal blokskes qua bereik .

Tis juist;als je geen internet gebruikt op je iphone zet dan best 3G meteen uit.
  #3  
Oud 01-10-09, 16:21
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Eh, waar heb je het over. Als ik me niet vergis bel je over het 3G-netwerk of het GRPS-netwerk...

Tijdens het bellen over het 3G netwerk, gaat hij over naar GRPS. Dat is mijn probleem.
  #4  
Oud 01-10-09, 16:45
Jazzamataz's schermafbeelding
Jazzamataz Jazzamataz is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Leerdam
Berichten: 428
Standaard

Je belt over een gsm netwerk. Je data gaat over GPRS of 3G netwerk.
  #5  
Oud 01-10-09, 17:44
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Zonder GRPS of 3G kan ik niet bellen hoor. Hogere kwaliteit via het bellen komt juist door het 3G netwerk.

EDIT: GPRS is trouwens een uitbreiding van het GSM netwerk, en dus geen apart netwerk. 3G is wel een apart netwerk.

Laatst gewijzigd door S¡mon; 01-10-09 om 17:47.
  #6  
Oud 01-10-09, 19:34
Dannybevers Dannybevers is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Oss
Berichten: 112
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Zonder GRPS of 3G kan ik niet bellen hoor. Hogere kwaliteit via het bellen komt juist door het 3G netwerk.

EDIT: GPRS is trouwens een uitbreiding van het GSM netwerk, en dus geen apart netwerk. 3G is wel een apart netwerk.
Dit is een netwerk bereik geen telefoonbereik schakel heel je gprs en 3g maar eens uit je zult er niks op achteruit gaan met het bellen.

GPRS zit in je telefoonnetwerk wat zich erin heeft gebouwd hiermee kun je op het netwerk aldus internet ect. niet voor te bellen.

3G is een next gen van het telefoonnetwerk dat vele malen hogere snelheid heeft voor te internet ect. evenals het gprs dit heeft ook geen overeenkomst met het bellen.

Uiteindelijk kom je dan op hetzelfde weer neer en dat is dat je telefoonnetwerk geen samenverband is met het internetnetwerk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gesprek valt weg tijdens bellen Nielsvhulten iPhone algemeen 49 07-04-11 19:44
Iphone schakelt tijdens gesprek over op koptelefoon MJBVrijmoed iPhone algemeen 2 17-11-09 10:54
tijdens gesprek geen display crico iPhone algemeen 5 21-08-08 11:05
inkomend gesprek tijdens gebruik van internet??? schmia Archief 1 03-04-08 21:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:09.