Geen Geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag (?) kan ik wel bellen/gebeld worden, maar hoor geen geluid. . Dus: Ik bel met de iPhone mijn vaste nummer, telefoon gaat over, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Geluid
Sinds vandaag (?) kan ik wel bellen/gebeld worden, maar hoor geen geluid. . Dus:
Ik bel met de iPhone mijn vaste nummer, telefoon gaat over, maar hoor op de iPhone niets Ik bel met mijn vaste nummer mijn iPhone, idem. Applicaties geven wél geluid (klikken van toetsenbord bijv.) Hellup...! Fred PS: De iPhone is 'officieel' met v3.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
En als je het gesprek op luidspreker zet hoor je dan wel wat? In dat geval zal het speakertje bij het oor stuk zijn.
|
|
|||
|
|||
idem: ook op de Luidspreker geen geluid...
Fred |
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het als ik het volume iets zachter zet.
Vreemd maar waar... |
|
|||
|
|||
al harde reset gedaan?
|
|||
|
|||
Je moet als je belt geluid uit schakelaar op het scherm zelf aanzetten!
|
|
|||
|
|||
Het heeft te maken met de oortelefoonaansluiting ben ik achter via iPhone: Sound muffled or low from the speaker or when speaking into the mic
Het werkt weer enigszins, maar nog niet stabiel... Fred |
|
|||
|
|||
Ik heb een soortgelijk probleem; eigenlijk het tegenovergestelde als de eerste poster IFOOON:
Bij mij het volgende: (Koptelefoon pas voor het eerst gebruikt nadat ik problemen met geluid kreeg, gezien ik eerst vermoede dat er vuil in de uitgang zat.) Met koptelefoon in doet alles het normaal, echter zonder koptelefoon: Iemand belt: geluid doet het. Gesprek: kan persoon verstaan, zowel 'gewoon' als wanneer ik op luidspreker overga Muziek, youtube, spellen etc: geen geluid Toetsen en mailverzenden: geen geluid Via onderstaande linken zie ik ook niet de oplossing. https://forum.iculture.nl/f28/i...niet-meer.html https://forum.iculture.nl/f28/i...doet-niet.html Iemand ervaring hiermee, of nog beter: iemand een oplossing? *Edit: aanvulling situatie zonder koptelefoon: Ik zie dat bij bijvoorbeeld youtube en muziek ik ook het 'volume-balkje' mis (die er dacht ik wel was), met knoppen aan de zijkant het volume wijzigen zie ik niets op het beeldscherm wijzigen wanneer ik in een applicatie zit als youtube. Bedien ik het volume aan de zijkant wanneer ik bijvoorbeeld in het 'hoofdscherm' zit, zie ik op display het belvolume-icoontje en dat het volume-balke daarbij wijzigt Laatst gewijzigd door PeerSientje; 01-10-09 om 18:25. |
|
|||
|
|||
Voel me (weer) een noob; uiteindelijk uit en aangezet en alles werkt weer. (lijkt met dat betreft op Windows )
case closed wat mij betreft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|