//

Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud"

Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Ik heb een mail account voor mijn website. Ik open dit al een jaar via me iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-10-09, 21:06
mikeivens mikeivens is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud"

Goededag,

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Ik heb een mail account voor mijn website. Ik open dit al een jaar via me iphone via outlook.

Niet bij elke mail heb ik dit bericht en ook niet bij dezelfde personen of mail accounts.

Alleen zins 2 weken krijg ik het volgende bericht:

Bij onderwerp: Dit bericht heeft geen inhoud!

In de mail staat dan dit:

Dit bericht heeft een structuur die niet kan worden weer gegeven. Vraag de afzender om het bericht opnieuw te sturen met een andere structuur of een ander email programma. multipart/alternative

Wie kan me helpen want deze melding is niet nodig had dit tot twee weken terug nog niet gehad.

Gr Mike
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-03-10, 21:48
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Heb zelfde probleem. ik stuur mail door. op iphone geeft dit dezelfde error. Die zelfde mail op pc geeft GEEN probleem

help help
__________________
Psion -> ipaq -> HTC TYTNII - Iphone2G (scherm stuk na 2 dagen) - HTC HD - Iphone 3G 8gb Unlock - htc HD2 - iPhone 4g 32 > Galaxy IIS
  #3  
Oud 21-07-10, 19:00
kume kume is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

iets soortgelijks hier, maar mijn situatie is anders.

Ik heb een iPhone 3G en werk op een laptop met mozilla thunderbird (email). Alles ging goed tot vanmiddag.
Ineens staan er tussen mijn mails op de iphone een soort meldingen met "Dit bericht heeft geen inhoud". Ik kan deze berichten niet openen en niet verwijderen, niets. Ik zie dus ook niet of, en door wie ze gestuurd zijn.

De datum waarop ze 'verstuurd' zijn staat op 01-01-01. Ik weet niet helemaal zeker, maar krijg volgens mij wel alle mails verder binnen.

Op mozilla lijken mails soms ineens niet meer binnen te komen. Pas als ik thunderbird opnieuw opstart zie ik nieuwe mails.

Wat kan er aan de hand zijn?

Op mozilla lijken mails soms ineens niet meer binnen te komen. Pas als ik mozilla opnieuw opstart zie ik nieuwe mails.

Wat kan er aan de hand zijn?

Laatst gewijzigd door De Generaal; 21-07-10 om 19:35. Reden: firefox ipv thunderbird, en data issue aangevuld
  #4  
Oud 26-07-10, 10:42
LiesT LiesT is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb hetzelfde... sommige mails no problem, andere mails 'bericht heeft geen inhoud': verstuurd 01-01-01. Very strange...
Tips?
  #5  
Oud 26-07-10, 13:22
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Ik had dit ook met de mail die ik forwarde! Als ik ze als bijlage meestuurde kon ik deze niet openen en lezen! Maar als ik bericht niet doortstuurde als bijlage lukte dit wel! (instelingen)
hopelijk kan je hier iets mee aanvangen!

dre
  #6  
Oud 26-07-10, 22:44
mmvanuden mmvanuden is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ook steeds e-mails zonder inhoud, die ik niet kan openen en ook niet kan verwijderen. Ik krijg er steeds meer..... Wat moet ik doen. Ook heb ik problemen met mijn agenda. Daarin komen afspraken voor die er wel 10 keer of meer in staan zonder dat ik daar iets aan gedaan heb.
Ik gebruik op mijn PC WindowsXP, maak gebruik van MobileMe en stuur via UPC-Chello mijn e-mails door naar mijn MobileMe account. Het lijkt alsof e.e.a. is ontstaan na de laatste upgrade van software die ik vorige week heb geïnstalleerd....????
Wie kan helpen?
Alvast dank.
Felice.

Laatst gewijzigd door mmvanuden; 30-07-10 om 17:42. Reden: Nu ook problemen met agenda. Na synchronisatie zijn alle afspraken verdwenen...
  #7  
Oud 28-07-10, 08:24
sherrero sherrero is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik had precies hetzelfde probleem dan Felice. Ik heb mijn iPhone gewoon gesynchroniceerd met mijn PC en de rare berichten zijn verdwenen.
grt
silvi@
  #8  
Oud 29-07-10, 10:31
MvanA MvanA is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard dit bericht heeft geen inhoud

Bij mij ook dit probleem. Heb de Prullenbak leeg gemaakt en het bericht zonder inhoud is ook verdwenen.
  #9  
Oud 10-08-10, 00:37
basernst basernst is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MvanA Bekijk bericht
Bij mij ook dit probleem. Heb de Prullenbak leeg gemaakt en het bericht zonder inhoud is ook verdwenen.
Bedankt voor de tip. Ik had hetzelfde probleem maar na openen van trash in prullenbak zijn de berichten weer leesbaar. Ook de mails die wel gelzen zijn maar op ongelezen bleven staan zijn gemarkeerd als gelezen.
Wel vreemd. Moet het namelijk wel blijven doen.

Iemand een betere definitieve oplossing?
  #10  
Oud 12-07-11, 20:57
tinustrekeend tinustrekeend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 33
Standaard

allemaal leuk hoor dat we de zelfde stomme mailtjes hebben , maar hoe los je het op!!!!!!!!
  #11  
Oud 13-07-11, 21:26
dre007 dre007 is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 40
Standaard

Heb het ondertussen opgelost. Bij mij kwamen die rare mail binnen via het doorsturen van de mails!
Als ik ze doorstuurde als bijlage kreeg ik fouten! Zeker op iphone en ipad!

Ze gewoon doorsturen en niet als bijlage!

Mvg
  #12  
Oud 13-07-11, 22:06
tinustrekeend tinustrekeend is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 33
Standaard

ja maaruh , ik heb het eigenlijk steeds , als ik mijn email open dan staan er van die 01-01-01 of 01-01-70 mailtjes tussen , als ik dan terug ga en onderaan in accounts mijn mail open dan lijkt het weg te zijn. Of mail afsluiten met kruisje in task manager...
Dus... ik zit er nog steeds mee ...
Zelfs mail opruimen , junk enzo prullenbak, helpt ook niet.

Ik zoek gewoon iemand met een oplossing.
  #13  
Oud 30-07-11, 12:55
Katje8 Katje8 is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Je hoeft maar 1 willekeurige mail uit je prullenbak te verwijderen en ze zijn allemaal verdwenen
  #14  
Oud 23-12-11, 05:06
wiro wiro is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard Ook opruimen prullenmand is geen oplossing

Heb het zelfde probleem.
Ook als ik items uit de prullenmand weg doe blijft de mail van 01-01-01 of 01-01-70 staan.
Het is al een oude topic maar wat was eigenlijk de oplossing?
  #15  
Oud 03-01-12, 10:34
Kingtioman Kingtioman is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Sinds oud&nieuw heb ik hetzelfde probleem! Heb de e-mail accounts al verwijderd en opnieuw ingesteld. Alle e-mail accounts (Gmail, Yahoo, Hotmail) hebben hetzelde probleem.

Zou de enige oplossing een gehele fabrieks schoonmaak van de i-phone kunnen zijn? Berichtje uit de prullenbak verwijderen, had helaas geen zin.

Laatst gewijzigd door Kingtioman; 03-01-12 om 21:06.
  #16  
Oud 24-01-12, 00:37
fmanders fmanders is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Geen inhoud

Het volgende gedaan
1 prullenbak leegmaken
2 account verwijderen en opnieuw aanmaken. Heb slechts 1 account verwijderd en opnieuw aangemaakt
3 mail vanuit iphone naar mezelf gestuurd
4 gevloekt

En toen werkte het weer..
Denk dat stap 3 of 4 de juiste was bij me.
  #17  
Oud 09-12-13, 16:45
Botelen Botelen is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard

Het probleem kan worden veroorzaakt doordat je (in bijvoorbeeld Thunderbird of Gmail op de computer) submappen hebt aangemaakt. Met die submappen raakt Gmail op de Ipad en Iphone 'in de war' en geeft de betreffende berichten weer als 'geen afzender'.
Verplaats de berichten uit de submappen naar de hoofdmap 'Postvak In' en verwijder daarna de submappen. Et voilà....
Opgelost ?
  #18  
Oud 25-12-13, 12:13
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Wat ik raar vind is dat dit probleem bij mij pas verscheen na het instaleren van IOS 7.1. Om te proberen terug naar 7.0.4, en weg was het probleem. Van morgen toch maar IOS 7.1 beta 2 terug gezet, en ja hoor daar is het probleem weer. Ik krijg de fout er niet uit ook.
  #19  
Oud 25-12-13, 12:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door corne64 Bekijk bericht
Ik krijg de fout er niet uit ook.
Dan dien een bug report in op de Apple Bug Reporter.
  #20  
Oud 25-12-13, 12:18
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Of dat... Ga me eens verdiepen hoe dat werkt. Maar zag al meldingen voorbij komen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" aikoN iPhone Apps 1 29-07-10 15:50
melding "Dit bericht heeft geen inhoud" kume Archief 1 21-07-10 19:34
"Dit is geen iPhone App. Vliegtuigmodus inschakelen; ja/nee" victorswell iPhone Apps 8 06-01-10 21:51
Windows: "Inhoud bibliotheek verzamelen" geeft foutmelding Brum iTunes 2 18-10-08 15:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:24.