//

Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs

Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vrienden, Volgens mij heeft dit niets met de antenne te maken. Want met een andere sim-kaart werkt het wel! Ik vermoed dat proximus aanpassingen gedaan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 16-02-10, 20:47
FloR_ FloR_ is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Vrienden,

Volgens mij heeft dit niets met de antenne te maken. Want met een andere sim-kaart werkt het wel!
Ik vermoed dat proximus aanpassingen gedaan heeft op het netwerk?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 16-02-10, 21:56
Tuner Tuner is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

vanmiddag naar winkel geweest waar ik hem gehaald heb. Hebben ze daar geprobeerd met ander SIM kaartje (wat ik thuis natuurlijk ook al gedaan had) en hetzelfde vast gesteld als ik: werkt niet meer. Ze hebben dan maar beslist om hem op te sturen, hopelijk kan hij vermaakt worden of krijg ik een nieuwe, was nog altijd in garantie.

verdere vorderingen laat ik nog weten.

@FLOR
Ohja, wat ze me ook zei is dat het SIM kaartje soms kan begeven. Kga eens naar belgacom store om je sim kaart te laten kopieren, en dan nog eens proberen
  #23  
Oud 16-02-10, 22:59
FloR_ FloR_ is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuner Bekijk bericht
vanmiddag naar winkel geweest waar ik hem gehaald heb. Hebben ze daar geprobeerd met ander SIM kaartje (wat ik thuis natuurlijk ook al gedaan had) en hetzelfde vast gesteld als ik: werkt niet meer. Ze hebben dan maar beslist om hem op te sturen, hopelijk kan hij vermaakt worden of krijg ik een nieuwe, was nog altijd in garantie.

verdere vorderingen laat ik nog weten.

@FLOR
Ohja, wat ze me ook zei is dat het SIM kaartje soms kan begeven. Kga eens naar belgacom store om je sim kaart te laten kopieren, en dan nog eens proberen
bedankt voor de info.

Mijn simkaart werkt wel op andere GSM, maar in de iphone doet hij het niet.
Andere kaart werkt dan weer wel in mijn iphone, dus mss moet ik maar is naar proximus-winkel gaan... blijft bizar.
  #24  
Oud 17-02-10, 09:03
FloR_ FloR_ is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Jongens, deze ochtend nog is geprobeerd met mobistar-sim;
deze werkt ook niet meer op mijn iphone, dus begin nu toch schrik te hebben dat het aan mijn iphone zelf ligt...

waar laten jullie die antenne vervangen?
  #25  
Oud 21-02-10, 00:50
luci luci is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: N.B
Berichten: 3
Standaard

ik heb Ook sinds gisteren het zelfde probleem. Alleen heb ik mijn iphone 3Gs niet laten vallen ofzo. Ik heb dus nu continu Geen Service en Zoeken bovenin mijn scherm staan. Al een dag wat moet ik doen ik heb hem al een mand nooit wat poblemen mee gehad erg vremd heb T-Moblie. Wat nu ? groetje Luci
  #26  
Oud 21-02-10, 12:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je kunt beginnen met het opnieuw instellen van je netwerkinstellingen, meestal is dat voldoende (en je raakt niks kwijt).
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Mocht dat niet baten, maak dan eerst een reservekopie in iTunes en herstel vervolgens naar een nieuwere firmware. Zet daarna de kopie terug.
Gezien je profiel heb je een officiële iPhone met bijbehorende abonnement en is een unlock dus niet nodig. Mocht dit niet het geval zijn, dan ook niet updaten zonder je eerst goed in te lezen!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #27  
Oud 21-02-10, 12:54
Tuner Tuner is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

Moest dit nog niet werken, eens naar T-mobile winkel gaan, en vragen om SIM kaart te kopieren, kan soms stuk zijn, daarna werkt hij wel terug...
  #28  
Oud 21-02-10, 15:10
luci luci is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: N.B
Berichten: 3
Standaard

Oke ik gaat het proberen bedankt voor de uit leeg .ik heb ook geen.

Simkaart niet geprovisioneerd !! wat wilt dat zegen ?

Gr.Luci

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Je kunt beginnen met het opnieuw instellen van je netwerkinstellingen, meestal is dat voldoende (en je raakt niks kwijt).
Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Mocht dat niet baten, maak dan eerst een reservekopie in iTunes en herstel vervolgens naar een nieuwere firmware. Zet daarna de kopie terug.
Gezien je profiel heb je een officiële iPhone met bijbehorende abonnement en is een unlock dus niet nodig. Mocht dit niet het geval zijn, dan ook niet updaten zonder je eerst goed in te lezen!
Hoi , dit heb ik gedaan reservekopie in iTunes nu wil ik het Herstel met
iTunes ,dan krijg ik een melding van [SIZE=4]Apple - iTunes [/SIZE] heb (9 )dat De nieuweste firmware-update (3.1.3) voor de iPhone

ik heb 3.1.2 dit wil ik Herstel ben bang dat [SIZE=4]Apple -[/SIZE] nieuweste firmware software-update ook bij de Herstel ik druk niet bijwerken

wat moet ik doen ? hoop dat je berijgpt wat ik bedoel .

Groetjes Luci

Laatst gewijzigd door iScorpio; 22-08-11 om 07:36.
  #29  
Oud 31-07-10, 11:52
chindo87 chindo87 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Mischa,

ik heb hetzelfde probleem als de rest hier. Weet jij dan ergens waar ze die antenne voor goedkoop kunnen repareren?

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt.

Groeten,

Alan
  #30  
Oud 09-08-10, 21:56
stefanwirts stefanwirts is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Zwolle
Berichten: 2
Standaard

ik heb een t-mobiel relax 25 packet met Iphone 3gs zwart 16gb ik heb hem vandaag uit de doos gehaald volgens de handleiding zou die het meteen moeten doen maar hij krijgt geen verbinding. hij krijgt ook geen verbinding wanneer ik het t-mobile kaartje in mijn oude sim-lock vrije mobiel doe wat is er volgens jullie aan de hand met mijn iphone is het het ding zelf of is het de sim kaart. ook krijg ik de melding "simkaart niet provisioneerd" ik weet niet wat dat betekend dus als iemand weet wat er aan de hand is en wat ik er aan kan doen zou ik dat graag horen

mvg Stefan
PS: ik ga morgen naar de t-mobiel shop om te kijken
  #31  
Oud 21-08-11, 11:47
thafalc thafalc is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door darkside Bekijk bericht
hallo,

ik heb sinds giseren hetzelfde probleem. Alleen heb ik mijn iphone 3G niet laten vallen ofzo. Ik heb dus nu continu Geen Service en Zoeken bovenin mijn scherm staan. Ik had 'm gejailbreakt, maar heb 'm net in Recovery Mode gezet en 'm als nieuwe iphone herstelt. Maar nog steeds geen Service met T-Mobile. Ik heb de Simkaart al wel in een andere telefoon gestopt, en daar kan ik dus gewoon wel mee bellen. Alle verdere functies vd iphone werken gewoon (via mijn draadloos netwerk internetten etc.)

Kan iemand aangeven waar dit aan kan liggen/wat ik het beste kan doen? Thanks alvast.

*Nou, vanochtend thuis helemaal Geen Service, nu kom ik op m'n werk en hij doet 't weer. Heel raar allemaal*
ja, ik heb hetzelfde probleem. iPhone 3GS, 8gb, niet laten vallen maar hij doet heel raar, hij geeft meldingen als dit mobiele netwerk is niet meer beschikbaar, en hij geeft helemaal geen 3g netwerk meer, alleen nog dat rondje van mobiele data. wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe verhelp ik het?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Geen service/zoeken Patspeedy Jailbreak 23 30-05-11 15:20
iPhone blijft zoeken ( geen service ) angelfromhell84 iPhone algemeen 7 11-01-11 12:48
Provider zoeken in buitenland jvdmaten iPhone algemeen 3 25-10-10 13:40
iPhone 1e gen.: iphone (zilveren achterkant) blijft zoeken naar provider alexander123 Unlock 1 28-08-10 20:55
iPhone vindt provider niet.. geeft zoeken aan voetbalsterke__ iPhone algemeen 2 03-07-10 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:41.