//

Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent

Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleempje met de gemiste oproepen. Als iemand mij gebeld heeft en ik heb de oproep gemist en/of deze persoon heeft de voicemail ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-11, 11:11
ArthurB ArthurB is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent

Ik heb een probleempje met de gemiste oproepen. Als iemand mij gebeld heeft en ik heb de oproep gemist en/of deze persoon heeft de voicemail ingesproken, dan verschijnt op het startscherm wel het bericht dat ik een oproep heb gemist (met telefoonnummer), maar het nummer staat niet mijn gemiste oproepen in Telefoon --> Recent

Ik kan dus alleen het nummer uit het beginscherm overschrijven op een papiertje, want als ik dit wegdrukt (om de telefoon in te gaan) dan kan ik nergens meer vinden wie mij heeft gebeld.

Dit is dus alleen als iemand de voicemail heeft ingesproken (of niet heeft ingesproken, maar wel heeft bereikt). Als iemand mij belt en gelijk ophangt, dan staat het wel bij Recent --> Gemist.

Dit is zeer irritant, want als mensen dus iets inspreken en bellen met nummerherkenning, dan gaan ze er vanuit dat ik het nummer kan zien en spreken ze geen nummer in.

Heeft iemand dit ook wel eens gehad en weet iemand hier een oplossing voor??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-11, 11:23
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Bij FW 4.1 heb ik ook last gehad van dit probleem, vervolgens heb ik gewoon alles hersteld zonder een back-up terug te zetten. En vervolgens alle muziek/foto's/etc. terug op m'n iPhone gesynct, en het probleem was verdwenen!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Reageren

Labels
gemiste gesprek, gemiste oproep, voicemail.



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gemiste oproepen.. milan13 iPhone algemeen 2 17-10-09 12:04
Gemiste oproepen maltje iPhone algemeen 2 08-05-09 11:19
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen macgreek iPhone algemeen 2 14-04-08 16:01
Voicemail bericht bij niet ingesproken voicemail Vikash Overige providers Nederland 0 30-01-08 22:32
Geen sms bij voicemail berichten of gemiste oproep JBS Archief 3 12-11-07 17:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:03.