iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou het mogelijk zijn een iPhone 5S te bestellen bij de Duitse Apple store en hem dan te laten bezorgen bij mailboxde.com? En dan betalen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store
Zou het mogelijk zijn een iPhone 5S te bestellen bij de Duitse Apple store en hem dan te laten bezorgen bij mailboxde.com? En dan betalen met Paypal?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In zo'n geval zou een Duitser zeggen: "Probieren geht über studieren".
|
|
|||
|
|||
Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is dus gokken of er 's avonds nog voorraad is of hem 's ochtends bestellen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem vorig jaar ook in Duitsland besteld, ga het nu weer probieren
vorig jaar was de online store om 09:00 open |
|
|||
|
|||
Heb je het toen via mailboxde.com gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen dat mensen problemen hadden om te betalen met VISA op de Duitse online Apple store. Hun Visa werd namelijk niet geaccepteerd.
Ik ga morgen ook proberen mijn iPhone via VISA te bestellen en hem laten af te leveren bij een vriend. Laten we hopen dat dit lukt ! |
|
|||
|
|||
Je kan in de Duitse Apple store ook betalen met Paypal, dus misschien is dat een optie?
|
|
|||
|
|||
Besteld
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yes sorry
|
|
|||
|
|||
Zojuist 1x 32GB Gold + 1x 32GB Silver besteld via de Apple store DE. Verwachte leverdatum 8-10 oktober. Ik verwacht/hoop dat het sneller gaat.
Ps. Zo te zien nog geen nieuws over verkoop data in NL. Laatst gewijzigd door Halders; 20-09-13 om 10:23. |
|
|||
|
|||
Ik een 5S 64GB gold besteld, staat in de bevestiging ook 8-10 oktober. Hoop inderdaad dat ie er wat sneller is, dat is geen eens 7-10 werkdagen haha.
Overigens betaald met American Express zonder problemen. |
|
||||
|
||||
Is mailboxde.com te vertrouwen??
|
|
|||
|
|||
Gebruik je een freight forwarder? En zo ja, welke?
|
|
|||
|
|||
Nee laten bezorgen bij familie in Duitsland.
|
|
||||
|
||||
Als Mailboxde.com te vertrouwen is. Wil
Ik echt bestellen hoor. Weet iemand of dit te vertrouwen is? |
|
||||
|
||||
als dat Mailboxde.com te vertrouwen was was je wrs niet de enige.
ik heb er 2 bestelt in duitsland die worden bezrgd bij vrienden.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik had mijne gekocht om 4 minuten na 1, was echt SUPERSNEL omdat ik alles al had ingegeven. Was voor mij echt letterlijk next, next, next, next, buy :-D Nu wachten....!
|
|
|||
|
|||
Tasty, ja en welke heb je dan besteld en wat staat er nu bij de verwachte leverdatum??
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|