iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Om 01:10 Grijze 64Gb 5S Besteld: Versandfertig in: 7 - 10 Arbeitstage Anlieferung: 08 Okt, 2013 - 10 Okt, 2013 per Standardversand Ben wel gebeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om 01:10 Grijze 64Gb 5S Besteld:
Versandfertig in: 7 - 10 Arbeitstage Anlieferung: 08 Okt, 2013 - 10 Okt, 2013 per Standardversand Ben wel gebeld door de Apple store. Alles ok. (volgens mij) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
waarom ben je gebeld?
|
|||
|
|||
Of adres wel klopt (natuurlijk) en of mijn naam op de voordeur staat (nog niet, maar binnenkort wel)
Heb nog geen tijd gehad om een Deutsche credit card te nemen. Staat nog op NL adres. |
|
|||
|
|||
Ja, vanaf dat hij online kwam was het al een levering van 7 tot 10 business dagen.
Heb er nog niets van gehoord. Niet gebeld en niet geannuleerd. |
|
||||
|
||||
bericht terug van mailboxde maar of ze mijn vraag nou goed begrepen?
Citaat:
|
|
||||
|
||||
klinkt opzich wel ok
nog niemand bestelling geplaatst? |
|
|||
|
|||
Als je besteld bij Apple Store DE moet er dan bij aflevering legitimatie worden vertoond? dus als ik op mijn eigen naam bestel mag mijn vriend de bestelling afnemen door de koerier?
|
|
|||
|
|||
Je hebt bezorgadres en rekeningadres. Zet jouw naam bij de rekening neer en naam van die vriend bij bezorgadres.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor je tip lenny
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2013 om 20:44 ---------- Zojuist besteld een iPhone 5s Gold 16gb alleen de leverdatum kan ik nergens vinden? |
|
||||
|
||||
mijne ( ook 1:04 20-9 ) ook leverdatum 8/10 - 10
ben benieuwd... betaald met paypal via mailboxde |
|
|||
|
|||
Mijn hoesje is inmiddels verzonden, de iPhone nog niet.
Als je inlogt op de store kan je Bestellstatus anzeigen. |
|
|||
|
|||
Kan je nog online reserveren en ophalen in de store zoals vorig jaar?
|
|
||||
|
||||
Ik vind die website van mailboxde zwaar onprofessioneel
|
|
|||
|
|||
waarom wordt er via mailboxde besteld ipv de site van Apple DE?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke duidelijk
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is ook besteld via Apple.de naar een duits adres (geen doorleveringsservice) en de status hiervan staat ook nog steeds op processing.
Het zou leuk zijn als we via dit topic iedereen wat op de hoogte houden van elkaars statussen. |
|
|||
|
|||
Inmiddels al iets verzonden naar mailbox.de?
|
|
|||
|
|||
Mijn hoesje is de 21ste verzonden en wordt pas rond de 26ste bezorgd. Bij de Nederlandse online store schijnt ook alles vanuit Ierland verzonden te worden, blijkbaar is dat bij Duitse online store ook zo, anders zou het toch wel binnen 1 of 2 dagen binnen moeten zijn.
Het lijkt er op dat die datum van 8-10 oktober voor de iPhones zelf dan ook kloppen, wat wel erg lang is :S Nog veel langer dan 10 business days. Wel slecht dat ze niet gewoon een voorraad in Duitsland hadden, nu moet iedereen 3 weken wachten op de iPhones. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|