iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door knny Via Apple.de op de 20ste in de nacht besteld met een levertijd van 7-10 oktober Ik zag direct dat er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij staat er nog steeds een reservering van 1 euro op mijn CC en dezelfde status... (wordt voorbereid) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Mijn verzending is verzonden! Wel nog geen tracking nummer. Leveringsdatum nog steeds 8 - 10 oktober!
|
|
|||
|
|||
Ik heb 3 losse bestellingen gedaan om 1:05, de witte zijn nu verzonden, de zwarte staat nog steeds op word verwerkt.
|
|
|||
|
|||
Heb mijn tracking nummer ondertussen ook ! word waarschijnlijk op 4 oktober geleverd!
|
|
|||
|
|||
Heb op 20/09 om 20:00 uur besteld 1x gold 16gb en 1x 16gb zilver nog steeds op processing (nummer 1)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Om 01:08 bestelling gedaan van 2 goude 16gb's maar nog steeds op processing
|
|
|||
|
|||
1:05 1x goud 32gb + 1x wit 32gb besteld. Status staat nu op "verzending wordt voorbereid"
|
|
|||
|
|||
Rond 1:10 besteld, goud 64 GB. Nu ook sinds vanavond op: Versand wird vorbereitet
|
|
|||
|
|||
Rond 1:10 besteld, Grijs 64 GB. Nu ook sinds vanavond op: Versand wird vorbereitet
|
|
||||
|
||||
8.00 1 zwarte 32gig en goude 32gig besteld... de zwarte zou inmiddels zijn verstuurd vermoed ik maar deze had ik geannuleerd omdat ik deze inmiddels in de store heb kunnen kopen.
denk dat als de goude binnen is ik mijn huidige zwarte verkoop en de goude ga gebruiken.
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid, kan niet meer annuleren. Maar ze zijn nog niet verzonden. ;(
Creditcard nog niet belast momenteel |
|
|||
|
|||
Hier 1 van 2 wordt voorbereid. Geld van CC afgehaald
|
|
||||
|
||||
Aktion erforderlich: Leider ist ein Autorisierungsproblem aufgetreten. Bitte überprüfen Sie IhrPayPal Konto. Wir werden weiterhin versuchen, eine Autorisierung zu erhalten.
Schijnbaar problemen met paypal |
|
|||
|
|||
Wou even eigen bevindingen meedelen voor anderen die ms nog naar info zoeken. Heb zelf twee grijze besteld op een adres in Duitsland op 22/09 om 18u. Zoals te verwachten staat deze nog steeds op Bestellung wird bearbeitet. Dit zal nog wel even zo blijven vrees ik. Als er iets wijzigt dan hoor je het.
|
|
|||
|
|||
Mijn pakket is net geland in Keulen en al gebracht naar Herne-Boernig.
Ziet er naar uit dat het vlot verloopt! |
|
|||
|
|||
Hier staat hij al meer dan een dag op verzending wordt voorbereid. De andere iPhone nog steeds op wordt verwerkt... het duurt maar flink lang zeg allemaal
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Anlieferung: 08 Oct, 2013 - 10 Oct, 2013 UPS Update 17:05 Laatste locatie: Vertrokken - Shenzhen, China, Woensdag, 02/10/2013 Laatst gewijzigd door Sterke-Jerke; 02-10-13 om 18:05. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|