iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn pakketje (die door de feestdag in duitsland heeft vastgezeten in duitsland) is terug aan het moven! Enkel een paar km van zijn bestemming nu!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn pakketje (die door de feestdag in duitsland heeft vastgezeten in duitsland) is terug aan het moven! Enkel een paar km van zijn bestemming nu!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens UPS is het pakketje nu in: Herne-Boernig, Germany 04/10/2013 6:49 Aankomstscan. Geplande levering is volgens UPS nog 7-10.
Volgens de Apple orderstatus is geplande levering nog: 9-10. Maaarr, mijn pa kreeg vanochtend een smsje van Apple dat heute soweit ist! Ik had zijn nummer opgegeven bij de bestelling. Lijkt er op dat ze eerder worden geleverd dan aangegeven. |
|
|||
|
|||
Mijne schijnt ook vandaag geleverd te worden. In dezelfde stad als die van jou nu.
|
|
|||
|
|||
Die van mij moet nog naar Papenburg, dus denk dat het echt maandag wordt, omdat ze zaterdag niks uitleveren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Change Delivery Track with your UPS InfoNotice® Number (found above the barcode) and choose from up to four delivery change options: Return to Sender Deliver to a New Address Reschedule Delivery Hold for Customer Collection Note: Prior to the first delivery attempt, contact the sender to request a change in delivery instructions or to correct your delivery address. Je moet apple vragen deze te wijzigen... anders zou het een zooitje worden |
|
|||
|
|||
Bestellen in duitse apple store
Hoi,
Kan ik de iphone bestellen op de duitste applestore en naar een nederlands adres laten leveren? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mijn duitse bestelling IP5s 32 Gb Gold is vandaag verstuurd
|
|
|||
|
|||
Mijne is aangekomen! Yeey!
|
|
|||
|
|||
Mijne helaas niet, smsje van Apple klopte blijkbaar niet. Jammer, was stuk beter uitgekomen.
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie via mailbox besteld of allemaal via een kennis in Duitsland?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je een Duits Apple ID nodig om in de Duitse Online Store te bestellen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@kleine Jan, bedankt!
|
|
|||
|
|||
ok ga nu weg naar keulen, zal update geven over voorraad daar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iphone ligt al sinds gisterenochtend in Herne-Boernig Germany nu maar hopen dat hij zondagnacht in vrachtwagen naar Papenburg gaat...
|
|
|||
|
|||
bij mij is de verwachte leverdatum 9/10
kloppen deze leverdata meestal of wijken ze wat af? wat is jullie ervaring groeten van amigo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|