iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke duidelijk, mijn pakketje 5s 16gb zilver is vandaag vertrokken vanuit Shenzhen (China) en de verwachte aflevering is 11 oktober 2013 ---------- Bericht automatisch samengevoegd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oke duidelijk, mijn pakketje 5s 16gb zilver is vandaag vertrokken vanuit Shenzhen (China) en de verwachte aflevering is 11 oktober 2013
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2013 om 18:15 ---------- Is ook logisch dat ze niet aan iedereen het toestel afleveren |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat we op dezelfde vlucht zitten.. hoop toch stiekem dat er donderdag al geleverd kan worden.. waarom zou het 2 dagen duren voordat hij er is?
|
|
|||
|
|||
Hoop ook dat ik hem morgen heb
|
|
|||
|
|||
Niemand zijn toestel ontvangen?!?
Mvg |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit nog altijd ongeduldig op mijn pakketje te wachten. Zijn er mensen in omgeving Delft waarbij DHL al langsgeweest is?
Edit: oops verkeerde topic |
|
||||
|
||||
Vandaag via mailboxde me gold 32gb binnen gehad! En helaas gelijk weer de verkoop in...
Vind me grey toch mooier! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan via UPS.COM je zending volgen met de tracknummer die je onlangs heb gekregen via Apple
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
OB iPhones space gray 64Gb genoeg op voorraad. Zojuist een gekocht. 😄
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Neem je nog mensen mee??
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een zilvere besteld, 18 oktober verstuurd levering 25 oktober
En een goude 24-28 oktober verstuurd levering 6 november. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2013 om 08:51 ---------- En het gekke is dat de goude iPhone verzending wordt voorbereid. En de zilvere staat nog steeds op artikelen worden verwerkt. terwijl die zilvere volgens Apple eerder de deur uit gaat. |
|
|||
|
|||
Mijn zilver 16gb die ik heb besteld op 20/09 is gisteren geleverd, de 16gb gold wordt 24-28 okt verzonden, levering 6 november
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|