iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) De 2 witte die ik besteld had zijn vandaag bij mij thuis bezorgd! Space grey verwacht ik dinsdag op m'n mat...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De 2 witte die ik besteld had zijn vandaag bij mij thuis bezorgd! Space grey verwacht ik dinsdag op m'n mat
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De bestel status pagina is offline, zou dat misschien zijn omdat er heel veel iPhones verstuurd gaan worden vandaag?
|
|
|||
|
|||
Mijn status is nog steeds niet veranderd, bestelling wordt verwerkt!
|
|
|||
|
|||
UPS out for delivery
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
5S goud 64 GB is zojuist bezorgd!
Kan het zelf alleen zaterdag pas ophalen in Duitsland helaas. |
|
||||
|
||||
goud 32GB is geleverd in duitsland!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 oktober 2013 om 14:09 ---------- en netjes al in me inbox bij mailboxde.com en gelijk betaald voor het doorsturen 14,- dus ik ben helemaal blij! |
|
||||
|
||||
topsite! hij is al door gestuurd ook!
|
|
|||
|
|||
Mijn space grey is ook vandaag in Duitsland bezorgt.
En gelijk door gestuurd met postnl dus morgen m'n 5s in huis! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mijne mailboxde.com gok die van hem ook?
|
|
|||
|
|||
Wanneer hadden jullie besteld?
|
|
||||
|
||||
20-09 1:01
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk status veranderd! mijn 16gb zilver staat nu op "verzending wordt voorbereid" alleen de andere dus 16gb gold is de status nog onveranderd "artikelen worden verwerkt"
|
|
|||
|
|||
Als je een Iphone 5s besteld op de Duitse app store, wordt die dan gratis bezorgd in belgie ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Of bij een vriend of bekende laten bezorgen in duitsland, dus een duits afleveradres is verplicht!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|