iPhone 5s online kopen Duitse Apple Store discussie in Koopinformatie Rest Europa forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone is aangekomen bij mailboxde. Heb direct betaald en status is "te verzenden" Zou mooi zijn als ik hem vrijdag zou ontvangen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone is aangekomen bij mailboxde.
Heb direct betaald en status is "te verzenden" Zou mooi zijn als ik hem vrijdag zou ontvangen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier is ook mijn iPhone binnen en kan hem morgen verwachten in NL
|
|
|||
|
|||
Zucht, de baas gaat dit weekend pas naar Duitsland... Op een paar dagen meer of minder komt het nu ook niet meer.
Btw, fijn om te zien dat mailboxde zo vlot werkt. Dat zal ik onthouden voor id toekomst! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tue, 22.10.2013 19:50 h Ottendorf-Okrilla, Germany The shipment has been processed in the parcel center of origin Zucht! |
|
|||
|
|||
Zojuist de melding gekregen dat de iPhone is verzonden.
Nu nog ff wachten op DHL met het trackingsnummer. Hopelijk vrijdag in huis. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoop dat het voorspoedig verloopt voor je. |
|
|||
|
|||
Hehe ik ben in elk geval van plan om hem meerdere jaren te gebruiken zoals mijn huidige iphone 4 die ik al 3 jaar in gebruik heb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En Glenn, ondertussen al mogen ontvangen of wacht je nog steeds op DHL? Bij mij sinds gisteren 19:09 laatste status van DHL gekregen. Denk dat het pakketje nu in niemandsland is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Thu, 24.10.2013 00:03 h Köln, Germany The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: E-Tracker) Thu, 24.10.2013 00:03 h Köln, Germany The international shipment has been processed in the export parcel center Hij komt dus met bpost (ben een Belg). Ben eens benieuwd of het vandaag of pas morgen zal zijn... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo snel als UPS, zo traag is DHL. Als ik dit zo lees krijg ik hem niet meer voor dit weekend. |
|
|||
|
|||
Inderdaad, en de tracking van een dhl pakketje vind ik ook minder goed als UPS. Bij die laatste heb je een duidelijker overzicht van waar je pakketje zit. Ach jah, gewoon afwachten, komt wel binnen.
|
|
|||
|
|||
Vanacht is mijn pakje van mailboxde aangekomen in het parcel center volgens de DHL site, laten we hopen dat ze vandaag nog leveren. Is al van dinsdag onderweg, UPS werkt toch veel sneller hoor, daar gaat je pakje de halve wereld rond in 3 werkdagen!
Edit: hij is binnen! Laatst gewijzigd door glennvho; 25-10-13 om 12:07. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik sta nu op 40%, pakje is nu van Keulen onderweg naar Nederland. Dat wordt volgende week. UPS is duidelijk sneller. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij is overhandigt aan Selektvracht, zonder tracking |
|
|||
|
|||
Bij mij stond hij op 60 procent en was hij overgedragen aan de Belgische post. Daar kon ik dan met het trackingnummer van DHL mijn pakje verder volgen op hun site. Dit merkte ik pas 5 minuten voordat mijn pakje toegekomen was.
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen......
Nu aan het synchroniseren. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle toestellen die worden aangeschaft bij Apple zijn toch fabrieks af simlockvrij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weten jullie al hoe het zou gaan met de iPhone 6? Pre-orderen online en dan netjes op 19 september geleverd krijgen op het Duits adres?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kopen bij Duitse online Apple Store | iLuca | iPhone algemeen | 2 | 20-09-13 11:00 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
iphone in Apple online store kopen | anonymoez | Archief | 3 | 05-03-08 00:18 |
|
|