//

Na reset en winpwn vast in Itunes en emergencyslidebar

Na reset en winpwn vast in Itunes en emergencyslidebar discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello guys and girls, Om mijn probleem zo kort mogelijk samen te vatten: Iphone over laten komen uit de US, laten unlocken. Geen problemen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-05-08, 10:22
mildi00 mildi00 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 1
Standaard Na reset en winpwn vast in Itunes en emergencyslidebar

Hello guys and girls,

Om mijn probleem zo kort mogelijk samen te vatten: Iphone over laten komen uit de US, laten unlocken. Geen problemen en alles werkt(e) tot het installeren van een bepaalde patch. Iphone liep vast. Heb ik via Itunes hersteld. Vervolgens heb ik winpwn gebruikt. Nu zit er beweging in de Iphone, dwz hij start weer op en blijft niet hangen bij Apple-logo, maar....... Ik kom nu in het scherm van Itunes-logo en de emergencyslidebar. Deze beweegt ook gewoon, maar ik kom dus niet in het menu, kan dus niet bellen etc. Ik zie overigens wel Tmobile staan linksboven en ontving gister nog een sms. Wie herkent dit en weet een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-08, 16:24
LuigiStyla LuigiStyla is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Delft
Berichten: 297
Standaard

heb je na het pwnen een custom firmware aangemaakt en hersteld via itunes?
  #3  
Oud 28-05-08, 18:03
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Ook even de zoekfunctie gebruiken of in de handleidingen kijken hoe je winpwn gebruikt

Slotje
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET sefu11 iPhone algemeen 1 18-04-11 11:44
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. fatboyjean iPhone Apps 2 26-10-10 11:28
Windows: na reset Laptop geen verbinding meer met iTunes. PBJ85 iTunes 1 15-12-09 11:24
vast na reset chrismen-92 iPhone algemeen 8 15-12-08 23:09
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 matthouz Jailbreak [archief] 2 07-09-08 19:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:52.