vast na reset discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Vandaag wilde ik mijn iphone resetten, omdat mijn bel app niet meer werkte. Dat heb ik gedaan, een volledige reset, met wissen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vast na reset
Dag mensen,
Vandaag wilde ik mijn iphone resetten, omdat mijn bel app niet meer werkte. Dat heb ik gedaan, een volledige reset, met wissen van alle inhoud ect. Hij is geloof ik helemaal gereset, want zo'n balkje dat de status van het proces aangaf, was helemaal vol. Ik denk fijn, klaar, maar nee, dan komt er zo'n apple logo, dat je ook krijgt als je hem roboot. Het logo'tje gaat nu niet meer weg. Soms word het scherm wit en gaat dan daarnaa weer terug op zwart met het logo'tje. Verder herkend mijn pc mijn iphone ook niet meer. Iemand suggesties? Hulp? Alvast bedankt, Chris De iphone 3G draaide op 2.2 en was gejailbreaked |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult hem moeten herstellen in iTunes.
Let op: Als je een legale iPhone hebt en dus geen X-SIM gebruikt kun je gewoon herstellen in DFU mode. Als je een " illegale " iPhone hebt met X-SIM, dan zul je een custom 2.2 firmware moeten gebruiken.
|
||||
|
||||
Maar mijn pc herkent m niet in itunes,
het is een legale iphone met tmobile ect |
|
||||
|
||||
Zet hem in DFU mode en herstel in iTunes. DFU staat uitgelegd in de WIKI.
|
|
||||
|
||||
Ik zal is gaan kijken,
alvast superbedankt voor de snelle reactie, ik zal nog van me laten horen |
|
||||
|
||||
Super!
Hij doet het weer, Ik kan hem gewoon weer jailbreaken? MVG |
|
||||
|
||||
Als alles weer normaal werkt kan je hem jailbreaken.
|
||||
|
||||
Super,
Alles werkt weer zoals het hoort! Bedankt |
|
|||
|
|||
ik had precies het zelfde ik ging hem ook herstellen op de iphone zelf en toen was hij leeg gegaan en toen bleef hij ook op ht apple logo in dfu gezet en gehersteld en hij deed het weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft meerdere malen vast zitten ook na RESET | sefu11 | iPhone algemeen | 1 | 18-04-11 12:44 |
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. | fatboyjean | iPhone Apps | 2 | 26-10-10 12:28 |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Na reset en winpwn vast in Itunes en emergencyslidebar | mildi00 | Archief | 2 | 28-05-08 19:03 |
|
|