//

Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen.

Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het hele forum doorzocht maar vind geen antwoord op mijn vraag. Ik heb een Iphone 3GS die T-mobile simlocked is maar ik draai ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-09, 15:25
Falastine Falastine is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 27
Exclamation Ik wil upgraden en unlocken en restoren maar zit met enkele vragen.

Ik heb het hele forum doorzocht maar vind geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb een Iphone 3GS die T-mobile simlocked is maar ik draai momenteel redsnow erop en dus is deze simlock te gebruiken.

Ik wil nu de nieuwste software gebruiken 3.2.1 maaaaar dan moet ik hem officeel updaten en met Blackra1n jailbreaken en daarna met Blacksn0w unlocken toch?

Zover is alles nog duidelijk maar nu wil ik al mijn software en dat is meer dan 10gb terug zetten op mijn telefoon kan dit zomaar dus gerestord worden of gaan hier problemen bij komen kijken?

Als iemand antwoorden heeft graag.

Merci in Advance

Yones.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-09, 15:32
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Door middel van je reservekopie zal alles teruggezet worden, die wel eerst maken dus.

Was wel te vinden hoor, daarom slotje
__________________

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wil graag iPad kopen....maar wat vragen borgqueenx iPad algemeen 13 22-08-10 10:37
iPhone: iphone geupdate naar iOS 4.0.1 maar ik wil hem unlocken en jail braicken nadal Jailbreak 3 22-07-10 11:52
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? deaapdaar Unlock 4 24-07-09 10:03
algemene vragen; hoe zit het met cookies marianne iPhone algemeen 3 21-09-08 13:57
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wil erg graag stap voor stap instructies. McHenk Archief 1 20-02-08 23:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:36.