Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb Typophone 4 gedownload. (theme unlockscreen) doet het wel goed. Alleen het oude unlockscherm zit er ook nog voor. Dus heb nu 2x ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Typophone 4
Hallo,
Ik heb Typophone 4 gedownload. (theme unlockscreen) doet het wel goed. Alleen het oude unlockscherm zit er ook nog voor. Dus heb nu 2x de tijd staan etc. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer clock hide eens.
|
|
|||
|
|||
Ja en slide to unlock killer....
|
|
|||
|
|||
Dank je, ik kan alleen de Slide To unlock killer niet vinden in cydia.
|
|
|||
|
|||
Daar moet je een source voor toevoegen eerst in Cydia.
source: cydia.Touch-mania.com |
|
|||
|
|||
Je hebt nodig
- Typophone 4 - Lockscreen Clock Hide - Slide to Unlock Killer (Source: TouchBite – iPod Touch & iPhone News » » Cydia) Deze source is Duits en om deze te activeren moet je in Winterboard “EntriegelKiller” activeren. |
|
|||
|
|||
Ik heb ht voor elkaar! Dank jullie voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Ik zie trouwens dat hij niet helemaal op het scherm past. de tijd maakt niet heel veel uit is maar een klein stukje.
Maar de datum mist een heel stuk.. October past net neit maar november bijvoorbeeld mist een heel stuk. Kun je dit ook kleiner maken? |
|
|||
|
|||
Jord - dat is het ontwerp lol is expres zo gedaan.
maar ik denk wel dat het kleiner kan met winSCP en open SSH en in het Theme."iets" bestandje he java(.js) file iets aan te passen misschien |
|
|||
|
|||
Lol, ja ik zag dat het zo hoorde.. Maar d8 het is toch mooier dat het iets kleiner kan.
|
|
|||
|
|||
Ja, kwestie van smaak, ik vind het wel wat hebben zo
|
|
|||
|
|||
Ja klopt, vindt het ook niet lelijk. Ik heb nu ook Typophone weather gedownload maar krijg de locatie niet goed. Heb via ifile wel wat aangepast maar het werkt niet. Heb je daar een beetje ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Dankzij dit topic is het mij ook gelukt!, Dankjullie wel!
Resultaat: |
|
|||
|
|||
Mooi Wouter nu kun je nog de tijd in 24 uurs weergave zetten.
Daar heb je het programmaatje ifile voor nodig. en dan kun je een setting veranderen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mooie achtergrond! Is die ook ergens te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem dat ik de zwarte wallpaper niet krijg, maar m'n eigen behoud.
Hoe los ik dit op? |
|
|||
|
|||
Nou, zelf een zwarte wallpaper instellen ; )
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
typophone 4 | joeriii | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-02-11 16:58 |
Slider verwijderen van Typophone theme | Datamonster | Jailbreak apps en thema's | 16 | 14-10-10 19:24 |
|
|