//

iTunes geeft foutmelding over eerdere aankoop

iTunes geeft foutmelding over eerdere aankoop discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Een tijdje terug heb ik app's gekocht, waaronder ook betalende, via een credit card. Ik heb ze gekocht in de App Store op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-07-14, 16:36
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard iTunes geeft foutmelding over eerdere aankoop

Beste lezers,

Een tijdje terug heb ik app's gekocht, waaronder ook betalende, via een credit card. Ik heb ze gekocht in de App Store op een iPhone.
Maar sindsdien kan ik niks meer downloaden!... Noch gratis, noch betalende app's... Zelf app's die ik al eerder betaald heb (met een wolkje ernaast) die ik nu opnieuw wil downloaden geven een foutmelding dat er een fout is met een eerdere aankoop. Als ik klik om verder te gaan moet ik de gegevens van een andere credit card ingeven. Ik denk zelf niet dat hij me voorstelde om een iTunes-bon te gebruiken. En als ik dit doe ga ik sowieso moeten betalen voor hun fouten?...
Ik heb nu een Amerikaans iTunes-account, maar ik kan mijn credit card er niet gebruiken... Ze hebben $1 van me gestolen om te zeggen dat het niet werkt.
Ik zou graag een paar app's terug op mijn Macbook zetten, ik wil ze niet opnieuw downloaden in de US store (met zo'n Maximuscards-bon) want het gaat om 4 app's van elk rond de 10€ ongeveer. Ook op mijn iPad wil ik een paar app's opnieuw downloaden die rond de 2€ waren, elk.
Maar iTunes geeft me dus een foutmelding... Ik wil niet betalen voor hun fouten....

Weten jullie iets? Bedankt!


Vriendelijke groet,
Iyzy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-14, 22:02
IYZY IYZY is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 46
Standaard

Niemand?...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes geeft foutmelding bij aansluiten ipod camphus iTunes 3 17-01-13 17:23
Windows: itunes 11. downloaden geeft foutmelding mariameerdijk iTunes 6 15-12-12 10:59
iTunes geeft foutmelding 21 aan Dragonsky iPad algemeen 1 22-09-12 21:02
Windows: Itunes geeft foutmelding Essy iTunes 1 19-04-11 15:56
itunes geeft foutmelding tijdens instaleren nieuwe firmware hobbezak23 Jailbreak 5 28-05-10 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:32.